کد خبر: ۳۸۱۲۳
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۰

ساعت هوشمند شیائومی واچ S۳ با سیستم‌عامل HyperOS و اتصال eSIM معرفی شد

این ساعت با قاب منحصربه‌فرد قابل تعویض عرضه شده و نخستین ساعت هوشمند جهان با سیستم‌عامل HyperOS به‌شمار می‌رود.

به گزارش «نبض فناوری» روز گذشته کمپانی شیائومی با برگزاری یک رویداد بزرگ در کشور چین از چند محصول جدید خود رونمایی کرد. در این میان گوشی‌های پرچمدار شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و سیستم‌عامل جدید HyperOS در کانون توجه قرار داشتند.

کمپانی چینی در مراسم دیروز از ساعت هوشمند جدید خود با نام واچ S3 مجهز به چند ویژگی جالب رونمایی کرد. این ساعت برای نخستین بار از یک قاب منحصربه‌فرد قابل تعویض بهره می‌گیرد. بعلاوه این اسمارت‌واچ نخستین مدلی است که از سیستم‌عامل HyperOS شیائومی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی واچ S3 مجهز به یک صفحه گرد بوده و با مدل‌های رنگی نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این ساعت، قاب همه منظوره آن است که به کاربران امکان می‌دهد تا آن‌را مطابق با استایل خود تغییر دهند. با تعویض قاب ساعت توسط کاربر، واچ فیس به‌طور خودکار تغییر کرده و با آن تطبیق پیدا می‌کند.

اسمارت‌واچ جدید شیائومی مجهز به یک نمایشگر 1.43 اینچی دایروی‌شکل آمولد با حواشی باریک است. این نمایشگر 8 بیتی دارای نرخ نوسازی 60 هرتزی، چگالی پیکسلی 326ppi و حداکثر روشنایی 600 نیتی است. شیائومی واچ S3 از مجموعه‌ای از ویژگی‌های نظارت بر وضعیت سلامت پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا کیفیت خواب، ضربان قلب، استرس و سایر موارد مرتبط با سلامت خود را کنترل کنند.

این محصول دارای قابلیت موقعیت‌یابی ماهواره‌ای دو بانده بوده و باتری آن برای مدت حداکثر 15 روز شارژدهی خواهد داشت.

همچنین شیائومی واچ S3 با سیستم‌عامل جدید HyperOS به بازار عرضه شده و از قابلیت اتصال به شبکه و تماس مستقل eSIM پشتیبانی می‌کند. این موضوع بدان معناست که کاربران بدون نیاز به حمل گوشی می‌توانند به‌طور مستقیم با ساعت خود تماس گرفته و یا به اینترنت متصل شوند.

شیائومی ادعا کرده که سیستم‌عامل جدید HyperOS معماری نرم‌افزاری Vela، MIUI، Mina و Car OS را با یکدیگر یکپارچه نموده و تجربه کاربری روان‌تر و راحت‌تری را به ارمغان خواهد آورد.

ورژن استاندارد شیائومی واچ S3 با برچسب قیمتی 799 یوان (تقریبا 109 دلار) به بازار عرضه می‌شود؛ در حالی‌که ورژن eSIM این اسمارت‌واچ با قیمت‌‌گذاری 999 یوان (137 دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی