کد خبر: ۳۸۱۴۳
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

رونمایی از گزارش جامع فضای ارز‌های دیجیتال ایران

«ارزدیجیتال» به‌عنوان پرمخاطب‌ترین مجموعه رسانه‌ای فعال در فضای ارز‌های دیجیتال کشور که همواره در جهت آموزش، تسهیل دسترسی کاربران به اطلاعات و پوشش بی‌کم‌وکاست رویداد‌های این حوزه تلاش کرده است، از «گزارش جامع فضای ارز‌های دیجیتال ایران» رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» جایگاه ارز‌های دیجیتال در ایران طی ۶ سال گذشته از فضایی ناشناخته و تاریک به یکی از حوزه‌های محبوب میان سرمایه‌گذاران، معامله‌گران، کارآفرینان ایرانی و مسئله‌ای حائز اهمیت برای حاکمیت تغییر پیدا کرده است. «ارز دیجیتال» دیگر واژه‌ای غریب بین عموم مردم ایران محسوب نمی‌شود و حالا جامعه‌ای چندین میلیون نفری از افراد درگیر با این فضا شکل گرفته است.

باتوجه به رشد بسیار سریع فضای ارز‌های دیجیتال در جهان و به موازات آن در ایران، این حوزه حالا مجموعه‌ای بزرگ از بازارها، فناوری‌ها، سرمایه‌گذاران و نهاد‌های بین‌المللی را درگیر کرده خود کرده است و می‌توان گفت به جایگاهی تثبیت‌شده در دنیای امروز رسیده است.

«ارزدیجیتال» به‌عنوان پرمخاطب‌ترین مجموعه رسانه‌ای فعال در فضای ارز‌های دیجیتال کشور که همواره در جهت آموزش، تسهیل دسترسی کاربران به اطلاعات و پوشش بی‌کم‌وکاست رویداد‌های این حوزه تلاش کرده است، از «گزارش جامع فضای ارز‌های دیجیتال ایران» رونمایی می‌کند.

تعهد ما در مجموعه ارزدیجیتال به جستجوی حقیقت، درک ظرافت‌ها و تقویت یک جامعه آگاه در حوزه ارز‌های دیجیتال، باعث شد تا با افتخار و مسئولیت زیاد، اولین گزارش جامع از وضعیت فضای ارز دیجیتال در ایران را ارائه کنیم.  

این گزارش که با صرف ماه‌ها کار تحقیقاتی تهیه شده است، فراتر از روایت‌ها و داستان‌ها، بر مبنای آمار و ارقام استوار است. این ارقام می‌توانند دستاورد‌ها را روشن کنند، چالش‌ها را برجسته کنند و دیدگاهی منحصربه‌فرد درباره پویایی روبه‌رشد فضای ارز دیجیتال ایران ارائه دهند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
وبگردی