کد خبر: ۳۸۴۶۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۰

رندرهای جدید گوشی ردمی K70 نشان‌دهنده طراحی آن هستند

این تصاویر نشان‌دهنده گوشی با رنگ‌آمیزی سفید و ماژول دوربین عریض روی پنل پشتی آن هستند.

به گزارش«نبض فناوری»کمپانی شیائومی در پایان سال میلادی گذشته از گوشی‌های هوشمند سری ردمی K60 رونمایی کرد. اکنون با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال 2023 قرار داریم؛ لذا انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی رسمی از سری ردمی K70 باشیم.

اکنون به لطف رندرهای لو رفته در فضای آنلاین، طراحی ظاهری مدل پایه برای کاربران آشکار شده است. در این تصاویر، گوشی شیائومی ردمی K70 با رنگ‌آمیزی سفید به معرض نمایش گذاشته شده است. بر این اساس زبان طراحی کمپانی چینی ظاهرا دستخوش تغییراتی شده است.

ردمی K60 مجهز به ماژول دوربین جزیره‌ای مستطیل‌شکل شامل 3 لنز دوربین با چیدمان خطی در گوشه پنل پشتی خود بود؛ اما ماژول دوربین پشتی در ردمی K70 تقریبا کل عرض گوشی را در بر گرفته و دارای 4 المان است. این المان‌ها شامل 3 لنز دوربین و 1 فلاش LED بوده و با قرارگیری در کنار یکدیگر، الگویی مربعی‌شکل را ایجاد می‌کنند. بعلاوه ماژول جزیره‌ای دوربین از پنل پشتی گوشی بیرون زده است.

این ماژول دوربین عریض موجب می‌شود تا ردمی K70 به لحاظ ظاهری شباهت زیادی با دستگاه‌های پوکو داشته باشد. ورژن جهانی ردمی K60 هیچ‌گاه به بازار عرضه نشد؛ اما در عوض گوشی پوکو F5 پرو در دسترس مشتریان سراسر جهان قرار گرفت.

بنابراین اگرچه در خصوص عرضه جهانی ردمی K70 نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد؛ اما شیائومی احتمالا دستگاهی کاملا مشابه با آن‌را به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.

رندر لو رفته از شیائومی ردمی K70

متاسفانه در حال حاضر جزئیات چندانی پیرامون این گوشی در دست نیست. نتایج تست بنچمارک ردمی K70 پرو که در فضای اینترنت منتشر شده است؛ نشان می‌دهند که این گوشی احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام خواهد بود (وجود 5 هسته پردازشی میانی در تراشه به این موضوع اشاره دارد).

گوشی ردمی K60 پرو پیش‌تر با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به بازار عرضه شد؛ در حالی‌که مدل معمولی ردمی K60 از تراشه کمی قدیمی‌تر کوالکام موسوم به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده کرد.

شیائومی ردمی K60

منبع: آی تی رسان

 

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی