کد خبر: ۳۸۶۱۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۹

چگونه می‌توان ویجت‌ها را به صفحه اصلی موبایل اضافه کرد

برای قرار دادن یک ویجت بر روی صفحه نمایش تلفن خود، فرآیند بسیار ساده است، شبیه به ایجاد یک میانبر. باید مراحل زیر را انجام دهید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ویجت‌ها به عنوان ریزاپلیکیشن‌ها و ابزار‌های تعاملی عمل می‌کنند؛ بنابراین روی صفحه موبایل چگونه می‌توان از ویجت‌های بیشترین بهره را برد. از این رو برای استفاده از ویجت‌ها بر روی صفحه هوم گوشی می‌توانید انگشت خود را بر روی صفحه نمایشگر نگه دارید تا گزینه‌های زیر باز شوند که ویجت‌ها به خودی خود یکی از ترفند‌های اندرویدی می‌باشند.
براساس این گزارش ویجت‌ها یکی از عناصر اساسی برای سفارشی کردن تعامل با صفحه نمایش تلفن همراه هستند. این‌ها ابزار‌هایی هستند که اطلاعات را نشان می‌دهند، اما جایگزین‌های تعاملی نیز هستند. پس از نصب و تنظیم بر روی صفحه ما، یک تنظیمات تلفن همراه را می‌توان با نوعی میانبر تعاملی فعال یا غیرفعال کرد.
علاوه بر این، بسیاری از ویجت‌های موجود را می‌توان سفارشی کرد. به این ترتیب، شما کنترل عملکرد‌های مورد علاقه خود را خواهید داشت و با ویجت‌های خاص فعال می‌شوند. امکان انتخاب تقویم‌های تعاملی، یادآور‌های دستور کار، ساعت‌ها و آلارم‌ها یا موتور‌های جستجو و غیره.
اضافه کردن صفحه اصلی یا هوم اسکرین جدید و خالی در دستگاه‌های اندرویدی بنا به نسخه سیستم عامل نصب شده در آن، مدل گوشی و رابط کاربری آن و لانچری که احتمالا بر روی آن نصب است به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود. به طور کلی عموما باید انگشت خود را بر روی بخش خالی از صفحه نمایش قرار داده و سپس گزینه‌ای نظیر Edit را انتخاب کنید. در این شرایط صفحات مختلف هوم اسکرین دستگاه را مشاهده خواهید کرد و در بخش انتهایی این صفحات یک آیکون “بعلاوه” وجود دارد. با انتخاب این آیکون یک صفحه اصلی یا هوم اسکرین جدید و خالی به دستگاه اضافه می‌شود. همچنین با نگه داشتن انگشت خود بر روی هر یک از این صفحات اصلی می‌توانید آن‌ها را جا به جا کنید.
چگونه می‌توان ویجت‌ها را به صفحه اصلی موبایل اضافه کرد
برای قرار دادن یک ویجت بر روی صفحه نمایش تلفن خود، فرآیند بسیار ساده است، شبیه به ایجاد یک میانبر. باید مرحله به مرحله موارد زیر را انجام دهید:
ناحیه‌ای از صفحه را که می‌خواهید ویجت را در آن قرار دهید انتخاب کنید.
صفحه را روی یک فضای خالی به مدت طولانی فشار دهید.
از منوی کشویی گزینه ویجت را انتخاب کنید.
ویجت مورد نظر را بکشید و روی صفحه قرار دهید.
به این ترتیب ویجت به صفحه موبایل متصل می‌شود، می‌توانید به سادگی با انتخاب سوئیچ یا دکمه مربوطه به عملکرد‌های آن دسترسی داشته باشید. هدف ویجت‌ها نشان دادن عملکرد برنامه‌های نصب شده بر روی موبایل به صورت کاملا بصری است.
سیستم عامل اندروید از بدو پیدایش به کاربران اجازه می‌دهد تا با جنبه‌های مختلف سفارشی سازی کار کنند. درک اینکه ویجت‌های اندروید چیست و چگونه در اندروید کار می‌کنند، به شما این امکان را می‌دهد که تصویر زمینه یا عکس صفحه قفل خود را تغییر دهید. همچنین ابزار‌های دسترسی سریع و اکنون ویجت ها، یک تکامل منطقی و بسیار همه کاره است.
پیکربندی و سفارشی سازی ویجت‌ها انتخاب لایه‌های سفارشی مختلف را امکان پذیر می‌کند. می‌توانید یک برنامه کاربردی که چراغ قوه را با یک لمس فعال می‌کند، یا یک تقویم همگام سازی خودکار با نشانگر‌های چند رنگ را ترکیب کنید. حتی می‌توانید تقویم‌هایی را انتخاب کنید که کل صفحه یا فقط بخش کوچکی را اشغال می‌کنند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی