کد خبر: ۳۹۲۵۹
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۰

چت‌بات ChatGPT به دستیار پیش‌فرض گوشی‌های اندرویدی تبدیل می‌شود؟

کدهای جدید نسخه‌ی اندروید ChatGPT، احتمال تبدیل‌شدن این هوش مصنوعی به دستیار پیش‌فرض گوشی‌های اندرویدی را قوت بخشیده است.

به گزارش «نبض فناوری»در حال حاضر برای دسترسی به چت‌جی‌پی‌تی و مکالمه با هوش مصنوعی شرکت OpenAI باید به وب‌سایت یا اپلیکیشن موبایل ChatGPT مراجعه کنید. این درحالی‌است که دستیار پیش‌فرض اندروید یعنی Google Assistant به‌راحتی از طریق دستورات صوتی یا ژست‌های لمسی فراخوانی می‌شود.

طبق بررسی‌های انجام‌شده توسط کاربران وب‌سایت Android Authority، به کد منبع نسخه‌ی جدید اپلیکیشن اندرویدی چت‌جی‌پی‌تی بخش جدیدی اضافه شده است که نشان می‌دهد این چت‌بات به گوشی‌های اندرویدی اضافه خواهد شد.

اضافه‌شدن ChatGPT به گوشی‌های اندرویدی هنوز قطعی نشده است، اما با در نظر گرفتن اضافه‌شدن کدهای جدید، احتمالا به‌زودی جزئیات بیشتری در این زمینه اعلام می‌شود.

قابلیت موردبحث به‌صورت پیش‌فرض غیر فعال است اما با فعال‌سازی دستیِ آن و اجرای مجدد برنامه، یک انیمیشن مانند آنچه هنگام استفاده از ChatGPT در حالت صوتی به نمایش در می‌آید، روی صفحه ظاهر می‌شود.

انیمیشن یادشده، سایر برنامه‌ها را نمی‌پوشاند و کل صفحه را اشغال نمی‌کند. بنابراین در صورت انتشار رسمی این قابلیت در نسخه‌های آینده‌ی اپلیکیشن ChatGPT، احتمالاً در هر صفحه یا برنامه‌ای که باشید، می‌توانید با ChatGPT مکالمه کنید.

میانبر ChatGPT در قسمت Quick Setting اندروید

نکته‌ی دیگری که احتمال انتشار قریب‌الوقوع این قابلیت را تقویت می‌کند، ایجاد یک میانبر در قسمت Quick Setting است که با کلیک روی آن، به اپلیکیشن ChatGPT منتقل می‌شوید.

 

برای دسترسی به ChatGPT در اندروید، راه‌های زیادی وجود دارد اما همچنان سریع‌ترین و راحت‌ترین روش، استفاده از اپلیکیشن رسمی این چت‌بات است.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
وبگردی