کد خبر: ۳۹۴۵۷
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۰

یوتیوب، اسپاتیفای و نتفلیکس اپلیکیشن اختصاصی ویژن پرو نخواهند داشت

از بین 46 اپلیکیشن محبوب موجود در اپ استور، هیچ یک از آن‌ها در هنگام راه‌اندازی دارای نسخه بومی visionOS نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» روز گذشته در گزارشی گفته شده بود که نتفلیکس برای هدست اپل ویژن پرو یک برنامه اختصاص منتشر نخواهد کرد و همچنین به کاربران این دستگاه اجازه نمی‌دهد تا از نسخه آیپد این برنامه استفاده کنند. اکنون خبر مشابهی درباره برخی اپلیکیشن‌های دیگر منتشر شده است.

یوتیوب شرکت دیگری است که اعلام کرده برنامه اختصاصی هدست اپل را توسعه نخواهد داد. همچنین «جسیکا گیبی»، سخنگوی یوتیوب به ورج اعلام کرده که اپلیکیشن آیپد آن‌ها نیز از هدست 3499 دلاری اپل پشتیبانی نمی‌کند و کاربران می‌توانند در Safari از این برنامه استفاده کنند.

پشتیبانی اپلیکیشن‌های دیگر از هدست ویژن پرو

شرکت‌های دیگری نیز همین روند را دنبال می‌کنند. به گفته یکی از منابع آگاه به بلومبرگ، اسپاتیفای نیز برنامه‌ای برای ساخت نسخه مخصوص ویژن پرو خود را ندارد و همچنین انتظار نمی‌رود که نسخه آیپد آن روی دستگاه اجرا شود. با این حال، کاربران همچنان از طریق مرورگر می‌توانند به Spotify دسترسی داشته باشند.

با این وجود، «گری مانفورد»، سخنگوی اسپاتیفای به The Verge می‌گوید که این شرکت نمی‌تواند این گزارش را تایید کند و اسپاتیفای «هیچ اطلاعیه‌ای در مورد برنامه‌های Vision Pro ارائه نکرده است.»

براساس یافته‌های MacStories، از بین 46 اپلیکیشن محبوب موجود در اپ استور، هیچ یک از آن‌ها در هنگام راه‌اندازی دارای نسخه بومی visionOS نخواهد بود. هرچند این لیست ممکن است تغییر کند، اما انتشار این گزارش درباره عدم وجود نسخه بومی ویژن پرو محبوب‌ترین برنامه‌های اپ استور، آن هم چند هفته پیش از عرضه این دستگاه، چندان دلگرم‌کننده نیست.

پیش‌فروش هدست ویژن پرو از این جمعه و ساعت 16:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد و احتمالاً نسخه‌های اولیه دستگاه به‌سرعت فروخته خواهد شد. این هدست قرار است دو هفته بعد و روز جمعه، 2 فوریه (13 بهمن‌ماه) رسماً عرضه شود.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی