کد خبر: ۳۹۷۷۹
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

گوشی گوگل پیکسل 9 با تراشه تنسور G4 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

بر این اساس توان پردازشی تراشه تنسور G4 احتمالا با تراشه پرچمدار نسل قبل کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 برابری می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری» یک دستگاه با نام Google Tokay بر پایه تراشه‌ای با همین نام اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ 5 مشاهده شده است. ویژگی‌های این پلتفرم با داده‌های اولیه مربوط به تراشه پرچمدار آینده گوگل موسوم به تنسور G4 مطابقت دارند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این تراشه در گوشی‌های هوشمند آینده گوگل با اسامی پیکسل 9 و پیکسل‌ 9 پرو به‌کارگیری خواهد شد.

بنابراین نتایج تست بنچمارک تراشه تنسور G4 به کاربران امکان می‌دهند تا از عملکرد محصولات آینده گوگل و اولین گوشی‌های هوشمند جهان با سیستم‌عامل اندروید 15 مطلع شوند.

نتایج ثبت شده نشان می‌دهند که تراشه تنسور G4 در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1082 و 3121 را کسب کرده است. برای مقایسه جالب است بدانید که سامسونگ گلکسی S23 اولترا در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ 5 به‌ترتیب امتیازات 912 و 3284 را کسب کرد.

رندر باکیفیت از گوگل پیکسل 9 پرو

این موضوع بدان معناست که عملکرد تراشه تنسور G4 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام اختلاف چندانی نخواهد داشت. این پدیده به خودی خود خبر ناخوشایندی قلمداد نمی‌شود.

تنها مشکل این است که حداقل بر اساس شایعات تا پاییز سال آینده، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 و نخستین گوشی‌های هوشمند مجهز به آن روانه بازار شده و این دستگاه‌ها در مقایسه با پرچمداران کنونی به شکل محسوسی قدرتمندتر خواهند بود.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی