کد خبر: ۴۰۰۱۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

با کد‌های مخفی گوشی سامسونگ بیشتر آشنا شوید

در این گزارش به سراغ راز‌های مخفی گوشی سامسونگ رفته‌ایم. کد‌های مخفی گوشی سامسونگ در رابط کاربری One UI شامل مواردی است که در این گزارش به آن‌ها پرداخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ترفند‌های گوشی سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد که از کار کردن با گوشی‌های این برند بیشتر لذت ببرید. اگه شما هم به‌تازگی قصد خرید گوشی سامسونگ رو دارید و نمی‌دونید چطوری از آن استفاده کنید ما در این گزارش چند تا از ترفند‌های کلیدی رابه اختصار برای شما آموزش می‌دهیم.
کد‌های مخفی کاربردی
در این بخش از مطلب به سراغ راز‌های مخفی گوشی سامسونگ رفته‌ایم. کد‌های مخفی گوشی سامسونگ در رابط کاربری One UI شامل موارد زیر هستند:
بررسی شماره IMEI در گوشی یا تبلت: *#۰۶#
تست RGB، گیرنده، ویبره، بررسی افزایش حساسیت تاچ گوشی سامسونگ، اسپیکرها، سنسور‌های دوربین، قلم S، ویژگی‌های صوتی و نسخه نرم‌افزار: *#۰۸۰۸#
بررسی وضعیت باتری ADC و RSSI: کد *#۰۲۲۸#
مشاهده اطلاعات وضعیت GSM: کد *#۰۰۱۱#
بررسی نسخه سخت افزار: *#۲۲۲۲#
بررسی اطلاعات سخت افزار و نرم افزار و تاریخ تولید گوشی: *#۱۲۵۸۰*۳۶۹#
بررسی کد محصول: *#۲۷۲IMEI#*
فعال‌سازی حالت انتظار تماس: *۴۳# [dial]دایورت کردن تماس به یک شماره دیگر: *#۰۰۴* [number]#
فضای ثانویه در گوشی سامسونگ
یکی دیگر از قابلیت‌های گوشی‌های سامسونگ استفاده از فضای دوم گوشی است. ویژگی AltZLife در سامسونگ که در واقع همان فضای دوم گوشی است که با دو بار فشار دادن دکمه Power فعال می‌شود.
این ویژگی یک فضای اضافه برای دسترسی به تمام ویژگی‌های گوشی از جمله گالری تصاویر و اپلیکیشن‌ها است. با این حال، لازم است محتوا را از حالت نرمال به حالت خصوصی (Private) منتقل کرده و اپلیکیشن‌ها را به صورت جداگانه در حالت Private لمس کنید.
مرورگر پیش فرض را به کروم تغییر دهید
مرورگر Samsung Internet مرورگر خوبی است، اما اگر کاربر Chrome هستید، تمام سابقه، نشانک‌ها و روش‌های پرداخت شما در یک نقطه مناسب هستند و منتظر استفاده هستند. برای تنظیم Chrome به عنوان مرورگر پیش‌فرض در تلفن سامسونگ، نماد برنامه را طولانی فشار دهید، روی i در گوشه ضربه بزنید، سپس به برنامه مرورگر در قسمت پیش‌فرض بروید. روی Chrome ضربه بزنید تا آن را پیش‌فرض کنید.
صفحه کلید را به Gboard تغییر دهید
یکی از ویژگی‌های گوشی سامسونگ، صفحه کلید آن است که در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است. با این حال صفحه کلید Google عالی است، به خصوص اگر به طرح بندی از دستگاه‌های دیگر عادت کرده باشید. Gboard را دانلود کنید، برنامه را باز کنید و دستورات را دنبال کنید تا آن را به عنوان صفحه کلید پیش فرض خود تنظیم کنید. اگر از آن خوشتان نیاید، همیشه می‌توانید آن را حذف نصب کنید.
اکثر گوشی‌های سامسونگ از گوشی قدیمی‌تر تا گوشی‌های جدیدتر دارای ترفند‌ها و ویژگی‌های بخصوصی هستند، اما برای استفاده از ترفند‌های گوشی سامسونگ لازم است که از ترفند‌های گوشی گلکسی مطلع باشید.

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی