کد خبر: ۴۰۲۰۸
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

سلامتی خود را با حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ پایش کنید

حلقه هوشمند سامسونگ می‌تواند برای افرادی مناسب باشد که به ساعت‌های کلاسیک تمایل بیشتری نشان می‌دهند، اما با این حال، خلا یک ابزار هوشمند در زمینه سلامتی را احساس می‌کنند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»  امروزه برای پایش سلامتی از حلقه‌های هوشمند استفاده می‌کنند. گلکسی رینگ بیشتر از آنکه یک ابزار ارتباطی باشد، یک گجت هوشمند پوشیدنی است که بر حوزه سلامتی فردی تاکید دارد. می‌توان گفت با گذشت زمان دنیای تکنولوژی با ارائه گجت‌های جدید ما را شگفت‌زده می‌کند. گجت‌هایی که هر کدام می‌توانند نحوه زندگی ما را به شکل اعجاب انگیزی زیر و رو کنند. باید بگوییم که شروع سال ۲۰۲۴ میلادی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و در مراسم رونمایی‌ها، شاهد گجت‌های جدیدی هستیم که هر کدام می‌توانند تاثیرات شگرفی بر روی نحوه زندگی ما بگذارند. گلکسی رینگ یکی دیگر از شگفتی‌ساز‌های شرکت سامسونگ در سال جاری به حساب می‌آید؛ بنابراین حلقه هوشمند سامسونگ می‌تواند برای افرادی مناسب باشد که به ساعت‌های کلاسیک تمایل بیشتری نشان می‌دهند، اما با این حال، خلا یک ابزار هوشمند در زمینه سلامتی را احساس می‌کنند.
ساعت‌های هوشمند سامسونگ در حال حاضر جزو بهترین ساعت‌های موجود و گجت‌های پوشیدنی در سطح بازار محسوب می‌شوند. جدا از موفقیت این گجت‌های پیشرفته، سامسونگ به نظر می‌رسد همچنان به فکر تولید محصولات مدرن‌تر و پیشرفته‌تر است. به همین دلیل نسل آینده‌ی گجت‌های سامسونگ قرار نیست روی مچ دست شما قرار گرفته و باید آن‌ها را روی انگشتان خود تجربه کنیم!.
باید بگوییم حلقه Samsung Galaxy Ring، جدیدترین گجت دیجیتال شرکت سامسونگ به شمار می‌رود که به صورت پوشیدنی و با ظاهری همانند حلقه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه هدف از ارائه این حلقه پایش و نظارت بر سلامت فردی است. به نحوی که هر فرد بتواند همانند یک مربی، سلامت و لایف استایل خود را مدیریت کند؛ بنابراین این گجت جذاب نه تنها می‌تواند به عنوان یک اکسسوری به کار گرفته شود؛ بلکه با دریافت اطلاعات اساسی و مهم می‌تواند به زندگی‌تان رنگ و بوی جدیدی ببخشد.
شاید بتوان گفت سنسور‌ها و حسگر‌های متفاوت حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ است که آن را نسبت به سایر حلقه‌های هوشمند موجود در بازار متمایز می‌کند. این حلقه هوشمند با مجموعه‌ای از سنسور‌ها و حسگر‌ها ارائه می‌شود که می‎تواند اطلاعات دقیق را ردیابی کرده و گزارش کاملی از وضعیت سلامتی شما بدهد. این حلقه هوشمند دارای سنسور‌های ECG و PPG است که می‌توانند به صورت دقیق ضربان قلب، فشار خون، تعداد تنفس، دمای بدن، حرکات انجام شده در طول خواب و مدت زمانی که در رختخواب به سر می‌برید را به صورت دقیق بسنجد. همین‌طور می‌تواند تشخیص بدهد که ریتم قلبی شما منظم است یا خیر. به علاوه می‌تواند میزان سرزندگی و آمادگی جسمانی و ذهنی شما را اندازه‌گیری کند. از این رو می‌توانید طبق این اطلاعات سبک زندگی مناسب خود را انتخاب نمایید. به غیر از این موارد، می‌تواند دوره‌های عادت ماهانه (پریود) را نیز کنترل کند. درنتیجه شما می‌توانید از روند طبیعی کارکرد هورمون‌ها و سلامت بدنتان آگاه شوید و در صورت نیاز به پزشک متخصص مراجعه کنید.
حلقه هوشمند Samsung مدل Ring Galaxy چه کاربرد‌ها یا مزایایی دارد؟
حلقه هوشمند سامسونگ برای بهبود سبک زندگی و پایش سلامتی طراحی شده است. این حلقه سبک و ظریف با قابلیت‌های خود می‌تواند مزایای زیر را برایتان به ارمغان آورد:
ردیابی فعالیت: یکی از راه‌های حفظ تناسب اندام و مدیریت فعالیت‌های ورزشی، نظارت بر روی فعالیت‌های روزانه ما است. اگرچه حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی از فناوری GPS بهره نمی‌برد؛ با این حال می‌تواند آمار و اطلاعات دقیقی از فعالیت‌های روزمره چون: راه رفتن، دویدن و میزان ضربان قلب در حین این فعالیت‌ها ارائه دهد.
ردیابی کیفیت خواب: بی‌شک کیفیت خواب می‌تواند بر روی سلامت روان و جسمانی شما تاثیرگذار باشد. با حلقه هوشمند سامسونگ می‌توانید کیفیت خواب خود را از طریق حرکات در حین خواب، نحوه تنفس، سطح اکسیژن خون و میزان زمانی که در رختخواب می‌گذرانید بسنجد. از این رو می‌توانید جزئیات آن را در اپلیکیشن Samsung Health رصد نموده و در صورت مشکل، با در پیش گرفتن تکنیک‌های اصلاحی یا مراجعه به پزشک آن را رفع نمایید.
 ردیابی سطح دمای بدن: کنترل سطح دمای بدن، نه تنها می‌تواند در تشخیص بیماری‌ها موثر باشد؛ با کنترل میزان هورمون و روند دوران قاعدگی می‌تواند به نظارت چرخه‌های باروری نیز کمک کند.
 کنترل رسانه‌ها: از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که پیش‌تر به آن اشاره نکردیم؛ امکان کنترل گجت‌های دیجیتال دیگر، چون گوشی موبایل یا هدفون بی سیم توسط حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ است. شما با ضربه زدن بر روی حلقه می‌توانید فعالیت‌هایی مانند: تغییر موسیقی، تغییر میزان صدا، قبول یا رد تماس و... را انجام دهید.
شارژ بی‌سیم: انتظار می‌رود حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ امکان شارژ معکوس نیز داشته باشد. کافی است حلقه را بر روی بدنه گوشی‌های موبایلی که از فناوری شارژ معکوس برخوردارند قرار دهید تا باتری آن کامل شارژ شود.
در حال حاضر می‌توانیم برای عرضه این گجت جدید منتظر بمانیم. هر چند، از آنجایی که دقیقا از تمام قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری این محصول مطلع نیستیم، ذوق آنچنان زیادی هم برای تجربه‌ی حلقه نداریم. با این حال، اگر علاقه‌ی شدیدی به خرید گجت پوشیدنی مثل حلقه‌های هوشمند دارید، همان طور که اشاره کرده‌ایم حلقه‌ی Oura Ring ۳ با قیمت ۳۰۰ دلار برای خرید موجود بوده که از قابلیت‌های رصد وضعیت خواب و پارامتر‌های مربوط به سلامتی برخوردار است.

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی