کد خبر: ۴۰۳۱۹
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۰

گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ در سکوت خبری معرفی شد

گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ طراحی یکسان با نسل قبلی خود دارد، بااین‌حال از تراشه جدیدی بهره می‌برد.

به گزارش «نبض فناوری»سامسونگ برای سومین‌بار تبلت گلکسی تب S6 لایت را روانه بازار می‌کند. این تبلت اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ از راه رسید، سپس در سال ۲۰۲۲ با تغییرات اندکی دوباره روانه بازار شد و حالا هم با نسخه ۲۰۲۴ گلکسی تب S6 لایت روبه‌رو هستیم. این نسخه هم نسبت به مدل‌های قبلی تغییرات انقلابی نداشته است.

مشخصات گلکسی تب S6‌ لایت ۲۰۲۴

گلکسی Tab S6 Lite 2024 به نمایشگر ۱۰.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۵:۳ مجهز شده است که تفاوتی با نسخه قبلی ندارد. این تبلت هم با قلم S Pen در اختیار خریداران قرار می‌گیرد، انرژی‌اش را یک باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند و در دو نسخه وای‌فای و LTE به فروش می‌رسد.

مشخصات گلکسی تب S6‌ لایت ۲۰۲۴

گلکسی تب S6 Lite 2024 به تراشه جدیدی مجهز شده، بااین‌حال سامسونگ مدل آن را اعلام نکرده است. این چیپ به ۸ هسته پردازشی مجهز شده است که هسته‌های آن فرکانس ۲.۴ و ۲.۰ گیگاهرتز دارند. این درحالی است که مدل 2022 این تبلت به تراشه‌ای با فرکانس هسته‌های ۲.۳ و ۱.۸ گیگاهرتز مجهز شده است. براساس گزارش‌های غیررسمی، مدل ۲۰۲۴ تبلت سامسونگ از چیپ اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد.

نسخه پایه تبلت جدید سامسونگ همچنان به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است، البته امکان استفاده از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت در آن وجود دارد. علاوه‌براین، سامسونگ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این تبلت را هم عرضه خواهد کرد، هرچند هنوز خبری از آن در وب‌سایت کره‌ای‌ها نیست.

سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite 2024

طبق ادعای سامسونگ، این تبلت می‌تواند تا ۱۴ ساعت ویدیو پخش کند و امکان وبگردی با آن تا حداکثر ۱۳ ساعت وجود دارد. کره‌ای‌ها اشاره‌ای به سرعت شارژ این تبلت نکرده‌اند، اما احتمالاً با فناوری شارژ ۱۵ واتی روبه‌رو خواهیم شد.

درحال‌حاضر قیمت تبلت گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ اعلام نشده است، بااین‌حال می‌دانیم این تبلت در رنگ‌های خاکستری و نعنایی به‌همراه سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 روانه بازار می‌شود.

منبع: دیجیاتو 

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی