کد خبر: ۳۸۱۲۱
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۰

گوشی سامسونگ گلکسی A15 با نمایشگر اولد در راه است

در گذشته سامسونگ برای گوشی‌های ارزان‌قیمت‌ سری A1x خود همواره از نمایشگرهای معمولی LCD بهره گرفته است.

به گزارش«نبض فناوری»بر اساس گزارش‌های اخیرا منتشر شده به‌نظر می‌رسد که سامسونگ به‌دنبال عرضه هر 2 مدل 4G و 5G گوشی گلکسی A15 در بازار اروپا است. پیش از این انتظار می‌رفت که گلکسی A15 همانند مدل نسل قبلی خود با نمایشگر IPS LCD معرفی شود. با این‌حال یک گزارش جدید نشان می‌دهد که سامسونگ مشغول برنامه‌ریزی برای ارتقاء نمایشگر این گوشی است.

گزارش جدید وبسایت The Elec نشان می‌دهد که گوشی آینده سامسونگ گلکسی A15 به‌جای استفاده از نمایشگر معمولی LCD با صفحه‌نمایش اولد به بازار عرضه خواهد شد. این تصمیم از یک تغییر قابل توجه حکایت دارد؛ چرا که گوشی‌های سری A1 سامسونگ با قیمت‌‌گذاری مقرون‌به‌صرفه خود به شهرت رسیده‌اند و گلکسی A15 برای نخستین بار در این سری از نمایشگر اولد بهره خواهد برد.

با توجه به اخبار پیش‌تر منتشر شده انتظار می‌رود که این نمایشگر دارای اندازه 6.4 اینچی بوده و از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی نماید. از جنبه امکانات تصویربرداری نیز برخی شایعات به وجود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی گلکسی A15 اشاره دارند. جزئیات مربوط به 2 دوربین دیگر کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند؛ اما پیش‌بینی می‌شود که این گوشی مجهز به دوربین‌های عریض و ماکرو باشد.

همچنین کاربران به منظور ثبت تصاویر سلفی نیز احتمالا به دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی دسترسی خواهند داشت. این گوشی هوشمند احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 6 سامسونگ مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 روانه بازار می‌شود.

بر اساس برخی گزارش‌ها سامسونگ در اوایل سال 2024 از گوشی گلکسی A15 رونمایی خواهد کرد.

گلکسی A14 5G مجهز به تراشه Dimensity 700 ساخت شرکت مدیاتک است. بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم این‌بار سامسونگ از چه تراشه‌ای استفاده خواهد کرد. مشخصات باتری گوشی احتمالا بدون تغییر باقی مانده و این‌بار نیز شاهد به‌کارگیری باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی خواهیم بود.

منبع:آی تی رسان

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی