کد خبر: ۴۰۳۲۰
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۳

اپل گوشی‌های آیفون نو را بدون باز کردن جعبه آنها آپدیت می‌کند!

این ویژگی جدید به کارمندان اپل استورها امکان می‌دهد تا نرم‌افزار آیفون‌های آکبند درون جعبه را به‌صورت بی‌سیم به‌روزرسانی نمایند.

اپل گوشی‌های آیفون نو را بدون باز کردن جعبه آنها آپدیت می‌کند!

به گزارش «نبض فناوری»شرکت اپل در آستانه اعمال یک تغییر بزرگ در مراکز خرده فروشی خود در ایالات متحده قرار دارد. ویژگی سیستمی جدید اپل به کارمندان اپل استورها امکان می‌دهد تا با استفاده از دستگاهی شبیه به تبلت، نرم‌افزار گوشی‌های آیفون آکبند درون جعبه را به‌صورت بی‌سیم به‌روزرسانی نمایند.

مارک گورمن؛ سردبیر خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که سیستم جدید طی ماه آوریل به شکلی گسترده در اپل استورهای ایالات متحده عرضه شده و تا اوایل تابستان به تمامی فروشگاه‌های آمریکا خواهد رسید. تست این فرآیند در اپل استورهای منتخب از اواخر سال 2023 آغاز شده است.

آقای گورمن نخستین بار در ماه اکتبر گذشته گزارشی را درباره این سیستم منتشر کرد و متعاقبا وبسایت 9to5Mac نیز موفق به کشف شواهدی درباره این ویژگی در سیستم‌عامل iOS 17.2 شد. این فناوری مبتنی بر دستگاهی شبیه به یک تبلت بوده که می‌تواند برای نمایش آیفون‌های درون جعبه در فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

این سیستم قادر به روشن کردن گوشی‌های آیفون آکبند درون جعبه، به‌روزرسانی نرم‌افزار آنها و سپس خاموش کردن گوشی‌ها پس از اتمام فرآیند آپدیت است. این دستگاه تا حدی به یک جعبه کفش فلزی شباهت داشته و برای روشن کردن آیفون بدون بازگشایی جعبه آن از MagSafe و سایر فناوری‌های بی‌سیم استفاده می‌کند.

این دستگاه، نرم‌افزار جدید را دانلود و نصب کرده و در پایان، گوشی را خاموش می‌کند. بدین‌ترتیب کاربران آیفون‌های جدید پس از روشن کردن گوشی خود برای نخستین بار از آپدیت آن بی‌نیاز خواهند بود. در عوض با انتشار نسخه جدید iOS، اپل استورها می‌توانند دستگاه‌ها را به آخرین نسخه نرم‌افزار به‌روزرسانی نمایند.

منبع: آی تی رسان 

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
وبگردی