کد خبر: ۴۱۱۲۰
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۰

نحوه جلوگیری از نشتی مصرف باتری در گوشی سامسونگ

برای برطرف کردن نشتی مصرف باتری در گوشی سامسونگ نخست وارد بخش تنظیمات شده و بعد از آن گزینه باتری را انتخاب کرده و از آنجا وارد بخش محدودیت‌های مصرف در پس زمینه شوید و در آنجا گزینه برنامه بی استفاده در خواب را روشن کنید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» حتما برای شما‌ها این مورد پیش آمده که باتری گوشی‌تان زود تخلیه می‌شود حتی در حالت استراحت یا استندبای و بدون این که از گوشی موبایل استفاده شود! بیشتر افراد نیز از خالی شدن باتری گوشی از شب تا صبح بدون استفاده رنج می‌برند؛ بنابراین اگر باتری تلفن شما در حالت استندبای و بلا استفاده نیز به سرعت شارژ خالی می‌کند، موارد اصلی که باید مراقب باشید چگونگی استفاده از موبایل و نحوه شارژ آن است.

به عنوان مثال وجود برنامه‌های اندرویدی پر مصرف است که برای رفع این موضوع باید مراحل زیر را طی کنید: روی تنظیمات کلیک کنید و گزینه درباره دستگاه را پیدا کنید بعد از این مرحله گزینه "باتری" یا "استفاده از باتری" را انتخاب کنید اکنون می‌توانید از چگونگی مصرف باتری توسط برنامه‌های نرم‌افزاری و قطعات سخت‌افزاری مطلع شوید.

برنامه‌هایی را که کاربرد کم و مصرف انرژی بالایی دارند را حذف کنید. چنانچه برخی برنامه‌ها با وجود مصرف بالای شارژ، کاربرد ضروری برای شما دارند؛ حداقل اعلان‌ها و پنجره‌های بازشو را از این برنامه‌ها خاموش کنید.

یکی دیگر از دلایلی که شارژ باتری گوشی شما را کاهش می‌دهد، متصل دائمی به اینترنت است. سورن‌استور به شما توصیه می‌دهد تا چنانچه به اینترنت گوشی موبایل خود نیازی ندارید، آن را خاموش کرده و یا اگر در محلی قرار دارید که اینترنت G۳ را پشتیبانی می‌کند، G۴ را خاموش نمایید.

همچنین یکی دیگر از موارد خالی شدن باتری گوشی این است که نشتی دارد و برای برطرف کردن این مورد نخست وارد بخش تنظیمات شده و بعد از آن گزینه باتری را انتخاب کرده و از آنجا وارد بخش محدودیت‌های مصرف در پس زمینه شوید و در آنجا گزینه برنامه بی استفاده در خواب را روشن کنید.

ارسال نظرات
در اختتامیه جشنواره طراحی صنعتی صورت گرفت، تقدیر از ۱۲ محصول دانش‌بنیان با طراحی صنعتی برتر
نتایج نظرسنجی پلتفرم چندین در مسابقات کدنویسی شریف اعلام شد، اشتراک تجربه و مشاوره با حرفه‌ای‌ها، محبوب‌ترین شیوه توسعه فردی برنامه‌نویسان
وبگردی