کد خبر: ۴۱۳۰۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۶

چگونه یک محصول را از ابتدای خط تولید تا مرحله فروش رهگیری کنیم؟

یک استارتاپ موفق شد که با استفاده از نوآورترین سیستم‌های مدیریت و هوشمندسازی در حوزه فروشگاه، انبار و خط تولید با استفاده از تکنولوژی RFID  قابلیت رهگیری محصول از ابتدای خط تولید تا مرحله فروش را فراهم کند.

چگونه یک محصول را از ابتدای خط تولید تا مرحله فروش رهگیری کنیم؟

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» استارتاپ آله به عنوان یکی از نوآورترین سیستم‌های مدیریت و هوشمندسازی در حوزه فروشگاه، انبار و خط تولید با استفاده از تکنولوژی RFID توانسته است قابلیت رهگیری محصول از ابتدای خط تولید تا مرحله فروش را فراهم کند.

نوری، مدیرعامل استارتاپ آله، در خصوص امکانات برجسته این سیستم گفت: تسریع روند کسب‌وکار با افزایش دقت، ارتقای امنیت و افزایش سرعت به بالاترین حد ممکن از جمله ویژگی‌های بارز این سیستم است. علاوه بر این، نمایش فهرست محصولات نیز به سادگی و دقت از طریق این سیستم امکان‌پذیر است.

نوری تأکید کرد که استارتاپ آله از تیمی متخصص در زمینه نرم‌افزار و سخت‌افزار برخوردار است که با استفاده از ریدرهای RFID و شناسایی کالاها با تگ‌هایRFID، کنترل و مدیریت تمامی بخش‌های کسب‌وکار را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: این استارتاپ همچنین نیازمندی‌های سخت‌افزاری کسب‌وکارها را نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند. از جمله این نیازمندی‌ها می‌توان به انواع تگ‌هایRFID، ریدرهای برد بلند RFID و ریدرهای دستی RFID اشاره کرد. همچنین، این سیستم مدیریت و هوشمندسازی از دو پنل مختلف «پنل سرکارگر خط تولید» و «پنل مدیریت تحت وب صاحب کسب‌وکار» برخوردار است.

به گفته او، در پنل سرکارگر، ثبت دیتا و اطلاعات، بررسی محصولات خوانده شده در خط تولید و نمایش لیست محصولات انجام می‌گیرد. از سوی دیگر، در پنل مدیریت تحت وب، آنالیز دیتا به صورت لحظه‌ای، دسترسی به بخش‌های مختلف انبار و خط تولید و تحلیل و بررسی دیتا صورت می‌گیرد. این امکانات باعث می‌شوند که مدیران کسب‌وکار بتوانند با استفاده از داده‌های به‌روز و دقیق، تصمیم‌گیری‌های بهتری انجام دهند و روند کسب‌وکار خود را بهینه کنند.

نوری در خصوص مزیت این سیستم نسبت به نمونه مشابه خارجی تصریح کرد: سیستم آله روند خط تولید تا فروش محصولات را به بیشترین سرعت ممکن می‌رساند. دلیل این امر کاهش گلوگاه‌ها در خط تولید و تحلیل‌های دقیق و به‌روز سیستم تحت وب است که به مدیر کسب‌وکار کمک می‌کند کسب‌وکار خود را بهینه‌سازی کند.

به گفته او، یکی دیگر از مزایای برجسته این محصول، قیمت اقتصادی آن است. استارتاپ آله با خرید تجهیزات به‌صورت انبوه از تولیدکنندگان و مونتاژ آن‌ها بر اساس نیاز مشتریان، توانسته است هزینه‌ها را به حداقل برساند. هزینه این محصولات بسته به نیاز مشتری بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان متغیر می‌باشد که برای کسب‌وکارها اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌آید.

با استفاده از سیستم مدیریت و هوشمندسازی آله، کسب‌وکارها می‌توانند با هزینه‌ای مناسب، امنیت و بهینه‌سازی فرآیندهای خود را تضمین کنند. این سیستم با ارائه تحلیل‌های دقیق و به‌روز، به مدیران کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری بگیرند و روند کسب‌وکار خود را بهبود بخشند.

ارسال نظرات
وبگردی