کد خبر: ۴۱۵۳۷
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۰

رندرهای جدید اپل واچ X نشان‌دهنده جزئیات طراحی آن هستند

این رندرها نشان‌دهنده الگوی طراحی مشابه با اپل واچ سری 9 و استفاده از نمایشگری با حواشی باریک‌تر هستند.

به گزارش «نبض فناوری» اخیرا سری جدیدی از رندرهای مربوط به اپل واچ X در فضای وب منتشر شد. این تصاویر نخستین جزئیات درباره گجت پوشیدنی آینده اپل را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

این رندرها بر اساس اطلاعاتی که وبسایت 91Mobiles از طریق منابع دست‌اندرکار صنعت گردآوری نموده؛ طراحی شده‌اند. این تصاویر نشان‌دهنده استفاده از الگوی طراحی مشابه با اپل واچ سری 9 هستند. تفاوت بزرگ این است که این‌بار ضخامت حواشی اطراف نمایشگر کاهش یافته و این موضوع امکان استفاده از صفحه‌نمایش با طول قطر بیش‌تر را فراهم می‌کند.

پنل 2 اینچی بزرگ‌ترین نمایشگر مورد استفاده در اپل واچ تا به امروز محسوب می‌شود. بر اساس شایعات، اپل واچ سری X در دو سایز 45 و 49 میلی‌متری عرضه شده و ابعاد مورد اشاره در فهرست برای مدل کوچک‌تر معادل با 46×39.7×11.6 میلی‌متر است.

این مدل به لحاظ اندازه در حد فاصل اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا جای می‌گیرد. همچنین انتظار می‌رود که اپل از سیستم بند مغناطیسی بازطراحی شده بهره‌برداری نماید؛ اگرچه در گزارش جدید به جزئیات بیش‌تری در این زمینه اشاره نشده است.

رندرهای اپل واچ سری X

بر اساس شایعات پیشین قرار بود اپل واچ سری X با پیشرفت‌های قابل توجه نسبت به اپل واچ سری 9 عرضه شود.

ساعت هوشمند آینده اپل احتمالا از الگوی طراحی کاملا جدید، تراشه سریع‌تر و مادربرد مسی باریک‌تر با پوشش رزین (RCC) تولید خواهد شد. استفاده از این مادربرد به کاهش ضخامت اپل واچ کمک خواهد کرد.

رندرهای اپل واچ سری X

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگين، رشد درآمد ۱۰۳ درصدی شرکت توسن از عملکرد خرداد
وبگردی