کد خبر: ۱۴۵۲۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۰

فروشگاه‌های اپل در ایالات‌متحده به تدریج فعالیت خود را از سر می‌گیرند

از زمان صدور فرمان قرنطینه خانگی توسط بسیاری از دولت‌ها تعداد قابل‌توجهی از کسب‌وکارها به‌صورت دورکاری مشغول فعالیت هستند. بسیاری از اپل استورهای محلی در ایالات‌متحده پس از ماه‌ها خدمات‌دهی مبهم و تحویل سفارشات به ترتیب اولویت، اکنون فعالیت‌های آفلاین خود را به‌صورت تقریبا عادی از سر می‌گیرند.

به گزارش «نبض فناوری»، شیوع فراگیر ویروس کرونا موجب ایجاد تغییرات چشمگیری در برنامه روزانه بسیاری از کسب‌وکارها شده است. از زمان صدور فرمان قرنطینه خانگی توسط بسیاری از دولت‌ها تعداد قابل‌توجهی از کسب‌وکارها به‌صورت دورکاری مشغول فعالیت هستند. با این‌حال به‌دنبال تضعیف حالت همه‌گیری ویروس، فضای کسب‌وکار نیز به تدریج در حال بازگشت به وضعیت عادی است. کارگران به تدریج به دفاتر کار خود بازگشته و فروشگاه‌ها نیز در حال بازگشایی مجدد هستند. چنین وضعیتی در خصوص اپل استورهای مستقر در ایالات‌متحده نیز به چشم می‌خورد.

بسیاری از اپل استورهای محلی در ایالات‌متحده پس از ماه‌ها خدمات‌دهی مبهم و تحویل سفارشات به ترتیب اولویت، اکنون فعالیت‌های آفلاین خود را به‌صورت تقریبا عادی از سر می‌گیرند. بدین‌ترتیب اکنون برای نخستین بار پس از عرضه سری آیفون 12 کاربران شاهد آغاز فعالیت‌های عادی اپل استورها هستند. این پدیده بدان معناست که در حال حاضر کاربران می‌توانند به‌صورت حضوری به فروشگاه‌های اپل استور مراجعه کرده و گوشی‌های آی‌فون 12 و آی‌فون 12 پرو را خریداری نمایند. با این‌حال برخی فروشگا‌ه‌ها کماکان تنها پذیرای سفارشات آنلاین خواهند بود.

از روز 8 فوریه (20 بهمن ماه) فروشگا‌ه‌های خرده فروشی اپل در ایالت‌های آلاسکا، اورگان، ویسکانسین، کلرادو، میشیگان، دلاور، مریلند و واشنگتن دی‌سی مجاری خرید خود را بازگشایی کرده‌اند. همچنین شعبات مستقر در ایالت‌های منهتن، مین و هاوایی نیز در طول فصل زمستان به ارائه خدمات حضوری در فروشگاه‌ ادامه می‌دهند.

فروشگاه‌های اپل در ایالات‌متحده به تدریج فعالیت خود را از سر می‌گیرند

اپل استورها به تدریج در حال بازگشایی هستند

از روز 12 فوریه (24 بهمن ماه) 39 فروشگاه اپل استور در ایالات‌متحده مشغول ارائه خدمات آنلاین به مشتریان هستند. با فرض پایدار ماندن شرایط بهداشتی در منطقه انتظار می‌رود که بسیاری از فروشگاه‌ها فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند. آن‌دسته از خرده فروشی‌های اپل که اقدام به ارائه خدمات حضوری در فروشگاه‌ها می‌کنند؛ عموما در مناطقی مستقر شده‌اند که نرخ شیوع بیماری کووید 19 در آن‌ها بسیار پایین است. در مناطقی که نرخ شیوع بیماری به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است؛ فعالیت‌های فروشگاهی به حالت عادی بازمی‌گردند. با این‌حال بایستی خاطرنشان کرد که خرید آنلاین کماکان گزینه‌ مطمئن‌تری به‌نظر می‌رسد.

اپل برای نخستین بار پس از اواسط ماه ژانویه تعداد محدودی از فروشگاه‌های خود در ایالت‌های کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی و تگزاس را بازگشایی خواهد کرد. در وهله نخست بسیاری از فروشگاه‌ها صرفا به تحویل سفارشات آنلاین خواهند پرداخت؛ چرا که تمامی مناطق کماکان تحت تاثیر شیوع شدید بیماری کووید 19 قرار دارند. البته بایستی توجه داشت که اپل شرایط بهداشتی و ایمنی را به شکل مداوم ارزیابی می‌کند؛ بنابراین برنامه خدمات خرده فروشی این شرکت نیز همواره می‌تواند دستخوش تغییر شود. در حال حاضر از 270 خرده فروشی اپل در ایالات‌متحده بیش از 200 فروشگاه مجددا بازگشایی شده‌اند.

فروشگاه‌های اپل در ایالات‌متحده به تدریج فعالیت خود را از سر می‌گیرند

منبع/ آی‌تی‌رسان 

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی