کد خبر: ۱۴۵۴۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰

کدام گوشی ها باتری بادوامتری دارند+اینفوگرافی

مهم نیست که گوشی هوشمند شما آخرین مدل یا از کدام ویژگی های پیشرفته ای برخوردار باشد زیرا تا باتری مناسبی نداشته باشد کار نخواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، با افزایش تعداد برنامه هایی که کاربران استفاده می کنند، مشکلات باتری بسیار رایج شده است؛ شیوع پاوربانک ها و ایستگاه های شارژ در مکان های مختلف قطعاً این داستان را بازگو می کنند.

برخی از سازندگان گوشی های هوشمند سعی کرده اند با آوردن گوشی هایی با باتری هایی واقعاً بزرگ به بازار، این مشکل را برطرف کنند. طبق وب سایت Phone Arena، تا سال 2020 گوشی با بیشترین ذخیره باتری Asus ROG II با شارژ باتری 6هزارمیلی آمپر ساعت و پس از آن Xiaomi Mi Max 2  5هزار و300 میلی آمپر ساعت است.

اندازه نمایشگر، وضوح تصویر و میزان کارآیی دستگاه در مصرف برق نیز نقش دارد. باتری آیفون 11 تقریباً 13 ساعت و 30 دقیقه دوام دارد.

با استفاده از داده های Phone Arena نمودار زیر را تهیه کرده ایم که تلفنها را با استفاده از یک اسکریپت وب سفارشی که شرایط واقعی را برای روشنایی صفحه نمایش 200 نیت تقلید می کند. این مدت زمان استفاده کاملاً کمتر از آنهایی است که سازندگان تلفن برای بازاریابی تلفن خود استفاده می کنند. در این آزمایش ، موتورولا Moto G7 Power با ماندگاری بیش از 20 ساعته باتری در مکان اول است.

شیائومی  Mi Max 2 با زمان استفاده تقریباً 17.5 ساعت در جایگاه دوم قرار گرفت و ال جی X Power که باتری آن بیش از 15 ساعت دوام داشت، در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

کدام گوشی ها باتری بادوامتری دارند+اینفوگرافی

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی