کد خبر: ۱۵۳۷۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۰

سرورهای بزرگترین شرکت میزبانی وب اروپا چگونه در آتش سوخت؟

رایانه‌های سرور بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و رایانش ابری در اروپا موسوم به او وی اچ کلود در اواخر هفته گذشته در آتش سوخت.

به گزارش «نبض فناوری»، کامپیوترویکلی اعلام کرد، شرکت فرانسوی او وی اچ کلود آتش سوزی رایانه‌های سرور و دیتاسنترهای خود در استراسبورگ فرانسه را تأیید کرده و همین مساله موجب شده تا وب سایت‌های متعددی که از این شرکت خدمات دریافت می‌کردند از دسترس خارج شوند.

آتش سوزی یادشده یکی از ساختمان‌های دیتاسنتر این شرکت فرانسوی را با خسارت قابل ملاحظه‌ای مواجه کرد، اما هیچ کس در جریان این آتش سوزی آسیب ندید. این آتش سوزی کل ۵ طبقه ساختمان دیتاسنتر شرکت مذکور موسوم به SBG2 را در بر گرفت.

اوکتاوا کلابا مؤسس OVHcloud خسارات یادشده را تأیید کرده و از برنامه ریزی برای بازسازی خسارت‌های واردشده خبر داده است. وب سایت‌هایی که توسط این شرکت میزبانی شده و به علت آتش سوزی یادشده از دسترس خارج شدند به طور عمده در فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان و ترکیه فعال بوده اند.

OVHcloud که خود را مدعی رقابت با شرکت‌هایی همچون آمازون و گوگل می‌داند در مجموع ۲۷ دیتاسنتر را در سراسر جهان اداره می‌کند که اکثر آنها در فرانسه واقع هستند. علت این آتش سوزی اعلام نشده است.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی