کد خبر: ۱۶۱۲۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

تیزر تبلیغاتی جدید مایکروسافت خبرهایی دارد+فیلم

مایکروسافت به تازگی طی یک توییت خبر از رویداد آینده Surface داده است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت مایکروسافت افزود که موارد جدید از این شرکت را طی یک رویداد معرفی خواهد کرد و به همه توصیه کرده که آماده آن باشند.

مدتی شایعه شده بود که مایکروسافت در بهار امسال رویداد Surface را برگزار می کند و این توییت تأیید می کند که این اتفاق در راه است. اگرچه این توییت چیز زیادی را نشان نمی دهد، اما به نظر می رسد که Surface Laptop 4 یا یک مدل Surface Pro جدید محصول بعدیSurface  باشد.

این فیلم با نگاهی به یک لپ تاپ با مارک Surface شروع می شود. به دنبال آن عکسهایی از جدیدترین محصولات سرفیس، از جمله Surface Duo و Surface Pro 7 و حتی Surface Studio 2  دیده می شود.

به طور خاص تصویری در این تیزر وجود دارد که پردازنده های اینتل و پردازنده های Surface-edition با مارک AMD را نشان می دهد. ممکن است که Surface Laptop 4  برای اولین بار با گزینه های AMD در هر دو اندازه 13 و 15 اینچ عرضه شود. در این تیزر همچنین به عملکرد خارق العاده، ادغام سخت افزار و نرم افزار، انجام کارهای بیشتر و دستیابی به موفقیت های بیشتر اشاره شده است.

در این توییت هیچ اشاره ای به وب کم Surface یا شایعات مطرح شده در موردSurface Earbuds  یا هدفون های Surface نشده است. به دلیل همه گیری، به احتمال زیاد این معرفی محصول Surface مجازی خواهد بود. گفته شده مایکروسافت برای هر یک از محصولات خود مانند ویندوز، ایکس باکس وAzure  در حال بررسی رویدادهای مهم دیجیتالی است.

رویداد Surface می تواند اولین رویدادی باشد که در آینده رخ خواهد داد و حتی ممکن است در موردWindows 10X ، Windows 10 Sun Valley   مواردی مطرح شود که امسال را به سالی بزرگ برای ویندوز تبدیل کند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی