کد خبر: ۱۸۵۲۰
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۱

راه اندازی جست و جوی تصویری برای خرید در اینستاگرام

فیس بوک قابلیت شاپس (Shops) را به اپلیکیشن پیام رسانی واتس‌اپ و فیس بوک مارکت پلیس توسعه داد و از معرفی فناوری جست و جوی تصویری برای خرید در اینستاگرام خبر داد.

راه اندازی جست و جوی تصویری برای خرید در اینستاگرام

به گزارش «نبض فناوری»، مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک اعلام کرد این شرکت تبلیغات شخصی سازی شده را در این سرویس خرید معرفی خواهد کرد.

این غول رسانه اجتماعی قابلیت شاپس را سال گذشته با هدف فراهم کردن راهی برای یافتن و خرید محصولات در فیس بوک و اینستاگرام معرفی کرده بود و اعلام کرده که ماهانه حدود ۱.۲ میلیون خرید در این پلتفرم انجام می گیرد.

فیس بوک همچنین اعلام کرد در ماههای آینده ابزار هوش مصنوعی به نام ویژوال سرچ (جست و جوی تصویری) را راه اندازی می کند تا کاربران در اینستاگرام روی کالاهایی که مشاهده می کنند، کلیک کرده و محصولات مشابه را در سرویس خرید این شرکت پیدا کنند. این قابلیت مشابه قابلیتهایی خواهد بود که از سوی اسنپ چت و پینترست معرفی شده است.

زاکربرگ گفت: کاربران می توانند این جست و جو را از محتوا در اینستاگرام یا تصاویری که در دوربین خودشان دارند، استفاده کنند.

راه اندازی جست و جوی تصویری برای خرید در اینستاگرام

بر اساس گزارش رویترز، زاکربرگ در صحبتهایی که در یک اتاق صوتی در فیس بوک داشت، گفت: فیس بوک در حال کار روی راههای استفاده از واقعیت افزوده است تا خریداران بتوانند کالاهایی که قصد خرید آنها دارند از جمله کالاهای تبلیغ شده را امتحان کنند.

منبع/ ایسنا 

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی