کد خبر: ۱۹۰۹۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۶

امکان تجربه واقعیت افزوده هری پاتر و فرزند نفرین شده

فیسبوک اعلام کرده که تجربه هری پاتر و فرزند نفرین‌شده واقعیت افزوده را به نمایشگرهای هوشمند پورتال می آورد.

به گزارش «نبض فناوری»،  فیسبوک اعلام کرد که نمایش محبوب هری پاتر و فرزند نفرین‌شده اکنون به طور انحصاری در نمایشگرهای هوشمند آن در ایالات متحده و انگلیس در دسترس است.

این ویژگی به کاربران پورتال و حداکثر سه دوست آن ها اجازه می دهد تا از نمایش نامه به شخصیت تبدیل شده و جادوی نمایش را هنگام تماس های ویدیویی پورتال به پورتال شبیه سازی کنند.

ویژگی جدید را می توان از Curtain Call در جلوه های موجود در پورتال ایجاد کرد. سپس یکی از سه مکان را برای بازدید در هنگام تماس ویدیویی خود از منو انتخاب کنید که شامل مکان های سالن بزرگ هاگوارتز، وزارت سحر و جادو، یا لبه جنگل ممنوع هستند.

وقتی تماس شروع می شود هر شخص یک شخصیت را از نمایش مجسم می کند و یک طلسم منحصر به فرد دریافت می کند که به طور تصادفی اختصاص داده شده است. برای استفاده از طلسم خود به راحتی سر خود را تکان دهید یا روی صفحه ضربه بزنید. از پوست کاربر قبل از تبدیل به ماسک واقعیت افزوده نمونه برداری می شود و بنابراین شخصیت سه بعدی با رنگ پوست منحصر به فرد کاربر مطابقت دارد.

هری پاتر و فرزند نفرین‌شده دارای 12 ماسک منحصر به فردAR (واقعیت افزوده) از محبوبترین شخصیت های نمایش است. کسانی که پورتال ندارند همچنان می توانند از طریق دوربین هر برنامه ای با ماسک های AR در اینستاگرام و فیسبوک ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی