کد خبر: ۱۸۷۴۱
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۲

همکاری وایبر و اسنپ چت برای خلق تصاویر جذاب+فیلم

اسنپ چت لنزهای واقعیت افزوده در اندروید و iOS را به وایبر افزوده است.

به گزارش «نبض فناوری»،  وایبر و اسنپ با هم همکاری کرده اند تا لنزهای جدید واقعیت افزوده (AR) را به سیستم عامل پیام رسانی وارد کنند. این مشارکت لنزهای AR را در برنامه وایبر ادغام می کند، اشتراک گذاری در اسنپ چت را امکان پذیر می کند و همچنین استفاده از آواتارهای Bitmoji قابل تنظیم را به برنامه پیام رسانی امکان پذیر می کند.

ویژگی جدید برای اولین بار به کاربران وایبر پیام رسانی تصویری با قابلیت پشتیبانی AR را ارائه می دهد. وایبر علاوه بر آوردن لنزهای AR به برنامه خود، 30 لنز جدید از جمله ماسک و شخصیت حیوانات، لنز زیر آب و غیره را نیز به بازار عرضه کرد.

قرار است در هر 3 ماه حداقل 20 لنز اضافی راه اندازی شود این در حالی است که مشاغل فرصت ایجاد لنزهای اختصاصی خود را در وایبر خواهند داشت. برای مثال وایبر قبلاً فاش کرده است که FC Barcelona، فدراسیون جهانی حیات وحش و سازمان بهداشت جهانی از اولین شرکای خود برای ارائه لنزهای جدید در برنامه پیام رسانی هستند.

استفاده از کیت دوربین اسنپ، Bitmoji و Creative Kit به وایبر اجازه می دهد تا ویژگی های جدیدی از جمله واقعیت افزوده فوری، فیلترهای جدید، ماسک های جالب، ویژگی های زیباسازی و Bitmoji سفارشی  را به برنامه پیام رسانی خود اضافه کند.

به گفته وایبر ویژگی های جدید اکنون در کشورهای استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، دانمارک، انگلیس، فنلاند، فرانسه، آلمان، گرینلند، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، مالدیو، هلند، نروژ، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس و ایالات متحده آمریکا در دسترس کاربران قرار دارند.

لنزهای AR فقط در نسخه بتا وایبر برای اندروید موجود است، اما این شرکت قول داده است که این ویژگی های جدید را تا پایان ماه آگوست در دسترس همه کاربران قرار دهد. همین امر در مورد کاربران کشورهایی غیر از موارد ذکر شده در بالا نیز صدق می کند.

 

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی