کد خبر: ۱۸۷۲۷
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۰

کمک گوگل به امنیت غذایی

گوگل ابزار جدیدی را برای کمک به مبارزه با عدم امنیت غذایی راه اندازی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، غول جستجو در حال راه اندازی سایت جدیدی است که 90هزار مکان را با پشتیبانی غذایی رایگان جمع می کند.

گوگل وبسایت جدیدی را برای افراد دارای عدم امنیت غذایی طراحی شده معرفی کرده است. سایت «یافتن پشتیبانی غذایی» شامل ابزاری برای یافتن غذا با استفاده از Google Maps است که افراد می توانند با استفاده از آن برای جستجوی نزدیکترین بانک غذا، انبار غذا یا سایت ناهار مدرسه در جامعه خود استفاده کنند.

گوگل در حال کار با گروه های غیر انتفاعی مانند No Kid Hungry و FoodFinder و همچنین وزارت کشاورزی ایالات متحده برای جمع آوری 90هزار مکان با پشتیبانی غذایی رایگان در تمام 50 ایالت آمریکا است.

کمک گوگل به امنیت غذایی

سایت جدید محصولی از تیم تازه تأسیس غذای گوگل است که در گذشته دفتر مرکزی آن در بخش ماهواره Alphabet’s X با نام Project Delta شناخته می شد. ماموریت پروژه دلتا ایجاد یک سیستم غذایی دقیق است که شامل داده های استاندارد برای بهبود ارتباط بین توزیع کنندگان مواد غذایی برای جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی است.

وزارت کشاورزی ایالات متحده عدم امنیت غذایی را دسترسی نداشتن مداوم به غذای کافی برای یک زندگی سالم و فعال تعریف می کند. تعداد افرادی که در طول بیماری همه گیر COVID-19 دچار ناامنی غذایی شده اند، حدود 45 میلیون نفر یا از هر 7 آمریکایی 1 نفر از جمله 15 میلیون کودک است.

این سایت همچنین شامل پیوندهایی به خطوط تلفنی پشتیبانی غذا، اطلاعات مربوط به جوامع خاص مانند سالمندان، خانواده ها و کودکان و خانواده های نظامی خواهد بود. بازدید کنندگان همچنین می توانند اطلاعاتی در مورد چگونگی اهدای غذا و پول برای حمایت از نیازمندان پیدا کنند.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی