کد خبر: ۱۹۰۹۷
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

چگونه بدون اینکه مخاطب متوجه شود استوری اینستاگرام او را ببینیم+آموزش مرحله به مرحله

کاربران اینستاگرام در پوستر اصلی استوری خود امکان دیدن اینکه چه افرادی آن استوری را دیده اند را دارد حال چگونه می توان خود را اصطلاحا به حالت روح تبدیل کرد؟

به گزارش «نبض فناوری»، در ادامه خبرنگار نبض فناوری به شما می آموزد که چگونه فعالیت مشاهده شده (Seen ) خود را با استفاده از برنامه تلفن همراه در استوری اینستاگرام مخفی کنید.

اگر مطلبی را مشاهده کرده و نمی خواهید سازنده آن استوری مطلع باشد؛ می توانید آن شخص را مسدود کنید به شرطی که استوری در صفحه نمایه وی قابل مشاهده باشد(یعنی تا 24 ساعت). اگر آن شخص از افرادی باشد که آن را فالو کرده اید این مسدودسازی باعث می شود تا دیگر نتوانید پست های دیگر اور ار مشاهده کنید. بنابراین باید پس از 24 ساعت مسدود کردن دوس خود او را از حالت مسدودسازی خارج کنید.

در ادامه برای آموزش انجام مراحل اینکار با نبض فناوری همراه شوید:

اینستاگرام را باز کنید. نماد این برنامه مانند یک نماد دوربین رنگی نارنجی، صورتی و بنفش به نظر می رسد؛ که می توانید آن را در یکی از صفحه های اصلی خود پیدا کنید.

چگونه بدون اینکه مخاطب متوجه شود استوری اینستاگرام او را ببینیم

به نمایه استوری که مشاهده کرده اید بروید. این داستان ممکن است در Story Feed شما در صفحه اصلی باشد. برای ادامه روی نمایه آن داستان ضربه بزنید.

روی نماد منوی سه نقطه ضربه بزنید که در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه است.

چگونه بدون اینکه مخاطب متوجه شود استوری اینستاگرام او را ببینیم

روی Block ضربه بزنید. برای تأیید عملکرد خود دوباره روی Block ضربه بزنید. این فرد را به مدت 24 ساعت مسدود کنید (یا تا وقتی داستان از نمایه او محو شود). در صورت رفع انسداد زودتر از این موعد فرد متوجه می شود که استوری او را دیده اید.

چگونه بدون اینکه مخاطب متوجه شود استوری اینستاگرام او را ببینیم

برای رفع انسداد این فرد، به Settings > Privacy > Blocked Accounts بروید، روی نمایه وی و منوی سه نقطه ضربه بزنید و در آخر روی لغو انسداد ضربه بزنید. اگر با این شخص دوست هستید یا او را دنبال می کنید؛ باید دوباره آنها را فالو کنید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی