کد خبر: ۱۹۴۷۵
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰
در گفتگو با نبض فناوری،

انواع سنسورهای حیاتی در صنعت با دانش بومی تولید شد/ تامین۴۰ درصد نیاز بازار داخلی

مدیرعامل شرکت فنی مهندسی کنترل توان نوین پویا، با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ درصد نیاز بازار داخل را تامین می‌کنیم، گفت: بیشتر سنسور‌های تولیدی این شرکت برای اولین بار در کشور با دانش فنی و توان داخلی تولید شده است.

علیرضا طالبی طادی مدیرعامل شرکت فنی مهندسی کنترل توان نوین پویا،در گفتگو با خبرنگار« نبض فناوری» با اشاره به اینکه این شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی انواع آنلایزر‌های آزمایشگاهی، مطالعاتی، تحقیقاتی کمیت و کیفیت آب، هوا و خاک مجهز به دیتالاگر، GPRS مودم و همچنین نرم افزار سامانه کنترل مرکزی جهت آنالیز نرم افزاری اطلاعات تجهیزات آزمایشگاهی را بومی سازی و تولید کرده است، اظهار کرد: همچنین در این شرکت و انواع خدمات پس از فروش اعم از آموزش، تعمیر و تغییر در سخت افزار، نرم افزار و خدمات بهره برداری و ... را ارائه می‌شود.

وی با تأکید براینکه فعالیت اصلی این شرکت تولید سنسور در بخش‌های مختلف است، گفت: سنسور سنجش تشعشع خورشید، سنسور فشار اتمسفر، سنسور دمای خاک، سنسور دمای هوا، سنسور باران سنج، سنسور رطوبت سنج، تشت تبخیر، سنسور تبخیر، دیتالاگر، سنسور اندازه گیری پارامتر‌های سطح، دما، سنسور اندازه گیری پارامتر‌های سطح، دما، EC و دستگاه باران سنج، دستگاه فشار سنج لاگر دار از عمده دستاورد‌های تولیدی این شرکت است.

طالبی طادی ادامه داد: سنسور به تنهایی کارآمد نیست باید به یک برد یا ترانسفورماتور مجهز باشد و نیز بحث قرائت و انتقال دیتابیس است. بیشتر تجهیزات تولیدی این شرکت برای اولین بار در کشور بوده است. همچنین درصد هستیم به بخش آرندی برخی از طرح‌ها را تا پایان سال توسعه دهیم.

وی، با بیان اینکه هم اکنون محصولات تولیدی این شرکت به کشور‌های خارجی صادر می‌شود، گفت: صادرات محصولات مقرون به صرفه بوده، اما متاسفانه بخاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم صادرات زیادی داشته باشیم. در حال حاضر ۴۰ درصد نیاز بازار داخل را تامین می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت فنی مهندسی کنترل توان نوین پویا، درابطه با تحقق شعار سال تحت عنوان"جهش تولید، مانع زدایی و پشتیبانی" گفت: زمانی این شعار تحقق پیدا می‌کند که دولت دست از بدقولی و وعده وعید‌ها بردارد و در حین معامله با تولیدکننده بخش خصوصی خوش حساب باشد. متاسفانه قرارداد بدون پشتوانه با تولیدکنندگان منعقد می‌کنند و از طرف دیگر تولیدکننده بخشی از تجهیزات مورد نیاز به صورت نقدی تهیه می‌کنند و در زمان تسویه حساب به مشکل برمی‌خوریم. این مهم باعث می‌شود که بازار به سمت دلالی و واسطه گری سوق پیدا کند.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی