کد خبر: ۲۰۶۱۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰
مسئول بازرگانی شرکت توسعه سامانه های مدیریت برید، با بیان اینکه با نرم افزار مدیریت مشتری (CRM) انواع اقسام کانال‌های ارتباطی( اپ موبایل، تلگرام و ایسنتاگرام و سایر شبکه های اجتماعی) را یکپارچه کردیم، گفت: این شرکت دانش‌بنیان با فراهم کردن بستری کاملا متمرکز، توانسته ارتباطات و فرآیندها را در سازمان‌ها طراحی و پیاده‌سازی کند.

عادل پورقنبر مسئول بازرگانی شرکت توسعه سامانه‌های مدیریت برید، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با بیان اینکه این شرکت در حوزه تولید نرم‌افزار و ارائه راهکار‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در کشور فعالیت می‌کند، اظهار کرد: همچنین انجام امور انفورماتیکی سخت افزار شامل پشتیبانی فنی و ارائه خدمات در حوزه سخت افزار‌های رایانه‌ای داخلی و خارجی و مشاوره و نظارت فنی بر اجرای پروژه‌های سخت افزار انفورماتیکی و نیز اجرای پروژه‌های سخت افزار انفورماتیکی و خرید و فروش و واردات و صادرات تجهیزات سخت افزار رایانه‌ای و دستگاه‌های جانبی رایانه و قطعات و ملزومات رایانه خدماتی را ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: این شرکت دانش‌بنیان با فراهم کردن بستری کاملا متمرکز، ارتباطات و فرآیند‌ها را در سازمان‌ها طراحی و پیاده‌سازی کرده است. همچنین شرکت توسعه سامانه‌های مدیریت برید راهکار‌ها عملیاتی (CRM) را به شرکت و بانک‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان می‌دهد.

پورقنبر افزود: با نرم افزار مدیریت مشتری (CRM) انواع اقسام کانال‌های ارتباطی (اپ موبایل، تلگرام و ایسنتاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی) را یکپارچه کردیم و این جز مجموعه سلامت شرکت است بخشی از این‌ها یونیت بوده و به ویژه در حوزه پرتال و اپلیکیشن موبایل در کشور کسی به این موضوع ورود نکرده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون اکثر مشتریان ما بخش‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌ها بود که از این خدمات بهره مند می‌شوند. فارغ از این مقوله در میزان سفارشات در هر شرکتی مختلف است.

پورقنبر گفت: تا پایان سال توسعه نرم‌افزار‌های مدیریت مشتری (CRM) در دستور کار است. هم اکنون با این شرکت ۳۵ نفر به صورت مستقیم فعالت می‌کنند.

ارسال نظرات
نیازمندیها