کد خبر: ۲۰۶۱۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بومی‌سازی شد

مسئول بازرگانی شرکت توسعه سامانه های مدیریت برید، با بیان اینکه با نرم افزار مدیریت مشتری (CRM) انواع اقسام کانال‌های ارتباطی( اپ موبایل، تلگرام و ایسنتاگرام و سایر شبکه های اجتماعی) را یکپارچه کردیم، گفت: این شرکت دانش‌بنیان با فراهم کردن بستری کاملا متمرکز، توانسته ارتباطات و فرآیندها را در سازمان‌ها طراحی و پیاده‌سازی کند.

عادل پورقنبر مسئول بازرگانی شرکت توسعه سامانه‌های مدیریت برید، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با بیان اینکه این شرکت در حوزه تولید نرم‌افزار و ارائه راهکار‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در کشور فعالیت می‌کند، اظهار کرد: همچنین انجام امور انفورماتیکی سخت افزار شامل پشتیبانی فنی و ارائه خدمات در حوزه سخت افزار‌های رایانه‌ای داخلی و خارجی و مشاوره و نظارت فنی بر اجرای پروژه‌های سخت افزار انفورماتیکی و نیز اجرای پروژه‌های سخت افزار انفورماتیکی و خرید و فروش و واردات و صادرات تجهیزات سخت افزار رایانه‌ای و دستگاه‌های جانبی رایانه و قطعات و ملزومات رایانه خدماتی را ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: این شرکت دانش‌بنیان با فراهم کردن بستری کاملا متمرکز، ارتباطات و فرآیند‌ها را در سازمان‌ها طراحی و پیاده‌سازی کرده است. همچنین شرکت توسعه سامانه‌های مدیریت برید راهکار‌ها عملیاتی (CRM) را به شرکت و بانک‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان می‌دهد.

پورقنبر افزود: با نرم افزار مدیریت مشتری (CRM) انواع اقسام کانال‌های ارتباطی (اپ موبایل، تلگرام و ایسنتاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی) را یکپارچه کردیم و این جز مجموعه سلامت شرکت است بخشی از این‌ها یونیت بوده و به ویژه در حوزه پرتال و اپلیکیشن موبایل در کشور کسی به این موضوع ورود نکرده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون اکثر مشتریان ما بخش‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌ها بود که از این خدمات بهره مند می‌شوند. فارغ از این مقوله در میزان سفارشات در هر شرکتی مختلف است.

پورقنبر گفت: تا پایان سال توسعه نرم‌افزار‌های مدیریت مشتری (CRM) در دستور کار است. هم اکنون با این شرکت ۳۵ نفر به صورت مستقیم فعالت می‌کنند.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی