کد خبر: ۲۰۷۹۸
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

مدل صادرات منسوجات نانویی دانش‌بنیان‌ها به کشورهای همسایه

منسوجات نانویی یکی از شرکت‌های فناوری علاوه بر آنکه به کشورهای عراق، کویت و عمان صادر می‌شود، نمایندگی این شرکت نیز در عراق راه اندازی شده است.

به گزارش« نبض فناوری» رحیم حجتی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های فناوری با بیان اینکه طی سال‌های گذشته موفق به صادرات محصولات خود به چند کشور همسایه شدیم، گفت: عمان، عراق و کویت از جمله مقاصد صادراتی منسوجات نانویی ما بودند و امسال هم در حال آماده‌سازی محصولات برای ارسال به این کشورها هستیم.

حجتی جوراب‌های آنتی‌باکتریال، لباس تب‌نمای نوزاد، پیش‌بند چربی‌گریز، حوله‌های سوپرجاذب آنتی‌باکتریال را از محصولات تولیدی این شرکت دانست و اظهار کرد: در عراق نمایندگی فروش داریم و در عمان و کویت نیز شرکت‌هایی حضور دارند که به صورت منظم از ما خرید دارند. با توجه به افزایش قیمت دلار، بازار صادرات برای ما جذاب‌تر شده است، به طوری که در حال حاضر با تمام ظرفیت خود در حال تولید هستیم و بخش زیادی از این محصولات نیز برای بازار صادراتی هستند.

وی با بیان اینکه لباس تب‌نمای نوزاد تولید شده در این شرکت در منطقه بدون رقیب است و در نتیجه مشتریان خوبی برای آن داریم، خاطر نشان کرد: باقی محصولات نیز به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب جذابیت زیادی برای کشورهای همسایه دارد.

به نقل از ستاد نانو، مدیر عامل این شرکت فناور پیش‌بند چربی‌گریز قابلیت دفع هرگونه چربی با خاصیت آنتی‌باکتریال، حوله‌های سوپر جاذب را از دیگر محصولات تولیدی این شرکت نام برد و ادامه داد: در تولید این محصولات از نانوسیلیکا و نانوذرات کیتوسان استفاده شده است که این مواد نیز توسط شرکت تولید می‌شود و این نانو مواد دارای گواهی‌نانومقیاس است.

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی