کد خبر: ۲۱۱۹۷
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

نحوه دریافت سیستم عامل iOS ۱۵ ، iPadOS ۱۵ و watchOS چگونه است؟

شرکت اپل در حال به روزرسانی دستگاه های خود از جمله iOS 15 برای آیفون، iPadOS 15 برای آیپد و watchOS 8 برای اپل واچ است. در ادامه نحوه دریافت این به روزرسانی را توضیح خواهیم داد.

به گزارش «نبض فناوری»، اگر می خواهید سخت افزار اپل خود را به روز کنید، نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

نحوه به روز رسانی به iOS 15 در iPhone

در دستگاه خود، تنظیمات را باز کنید. از آنجا روی General ضربه بزنید، سپس Update Software را لمس کنید. دستگاه شما به روزرسانی را بررسی می کند و اگر iOS 15 برای شما راه اندازی شد، اطلاعات مختصری در مورد آن و گزینه دریافت آن را مشاهده خواهید کرد. در مرحله بعد، روی " Download and Install" ضربه بزنید تا دستگاه شما به روز رسانی به آخرین نسخه iOS را اجرا کند.

برای به روزرسانی تلفن خود باید حداقل 80درصد باتری داشته یا به برق متصل باشید. همچنین، ممکن است بخواهید قبل از انجام به روزرسانی، از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در حالت امن باشد.

نحوه دریافت iPadOS 15 در آیپد

اگر به دنبال به روزرسانی iPadOS 15 هستید؛ روند آن مانند آیفون است.

تنظیمات را باز کنید، روی « General»، روی « Software Update» ضربه بزنید و سپس Download and Install را انتخاب کنید با اینکار آپدیت انجام می شود.

نحوه بارگیری watchOS 8 در اپل واچ

می توانید دستگاه های اپل واچ را با استفاده از خود ساعت یا از طریق iPhone خود به watchOS 8 به روز کنید. در هر صورت، با سیستم عامل جدید بسیاری از ویژگی های جدید را دریافت خواهید کرد، بنابراین ارزش بارگیری آن را دارد.

برای به روزرسانی از اپل واچ، برنامه تنظیمات را باز کنید، سپس روی " General" و سپس " Software Update" ضربه بزنید. اگر به روزرسانی برای دستگاه شما موجود است، روی " Install" ضربه بزنید و قبل از اینکه بدانید، آخرین نسخه watchOS را در دستگاه خود و همه ویژگی های همراه آن خواهید داشت.

اگر تصمیم دارید این کار را از طریق iPhone انجام دهید، ابتدا برنامه Watch را باز کنید. از آنجا روی " General" ، سپس " Software Update " ضربه بزنید. در صورت درخواست، به روز رسانی را بارگیری کرده و آماده وارد کردن پین خود در Apple Watch خود باشید.

آیا دستگاه شما واجد شرایط است؟

اگر از iPhone ،iPad یا Apple Watch قدیمی استفاده می کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش آید که آیا دستگاه شما می تواند iOS 15 ، iPadOS 15 و watchOS 8 را دریافت کند یا خیر؟ نسل های زیادی از دستگاه های اپل وجود دارد، بنابراین ردیابی دستگاه هایی که هنوز به روزرسانی می شوند دشوار است.

خوشبختانه  اپل این کار را برای iPhone و iPad آسان کرده است و همه دستگاه هایی که iOS 14 و iPadOS 14 دریافت کرده اند دارای iOS 15 و iPad OS 15 خواهند بود. این بدان معناست که اگر تلفن شما برای به روزرسانی های نسل قبلی قدیمی بوده، در مورد این موارد نیز چنین خواهد بود.

برای watchOS 8، اپل به روز رسانی را برای دستگاه های Apple Watch 3 و نسخه های بعدی ارائه می دهد. اگر از Apple Watch اصلی یا سری 2 استفاده می کنید، این به روز رسانی را از دست خواهید داد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی