کد خبر: ۲۱۶۷۶
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۰

ارائه ۵ خدمت برای توسعه بازار داخلی به شرکت‌های خلاق

شرکت‌های خلاق برای گسترش بازار محصولات خود در داخل کشور ۵ بسته حمایتی دریافت می‌کنند تا با استفاده از آن مسیر تجاریسازی محصولات هموار شود.

به گزارش« نبض فناوری» در حال حاضر روش های نوینی برای توسعه بازار محصولات خلاق و دانش بنیان وجود دارد. آشنایی شرکت‌های خلاق و صنایع فرهنگی با این روش ها می توانند گامی برای رونق بازار آنها باشد. دبیر خانه زیست بوم شرکت های خلاق با ارائه بسته حمایتی بخشی از این نیاز شرکت ها را رفع می کند.

در حال حاضر نزدیک به 1400 شرکت خلاق در زیست بوم فناوری و نوآوری فعال هستند که با استفاده از این خدمات می توانند برای توسعه فروش محصول خود اقدام کنند.

بازاریابی دیجیتال یکی از این خدمات است. شرکت های متقاضی می توانند خدمات این حوزه را پس از ارسال گزارش و ارزیابی دریافت کنند. خدمت بعدی مربوط به رفع ابهام، قواعد و الزامات اجرایی ارجاع کار و مناقصات است. در این بخش به شرکت ها مشاوره ارجاع کار و معاملات دولتی داده می شود.

همچنین شرکت های خلاق برای گسترش بازار خود در داخل در زمینه مشاوره بازاریابی و فروش هم حمایت می‌شوند. در این بخش شرکت ها با مواردی مانند تحلیل بازار هدف، کانال های فروش، برندسازی و استراتژی های ورود به بازار آشنا می شوند.

مشاوره قیمت گذاری محصول و مشاوره بازاریابی دیجیتال خدمات دیگری هستند که به این شرکت ها ارائه می شوند. بازاریابی دیجیتال به بازاریابی و تبلیغات در فضای اینترنتی کمک می کند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی