کد خبر: ۲۱۸۰۸
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده؟

علائم متعددی وجود دارد که با استفاده از آن بفهمید چه کسی شما را در اینستاگرام مسدود کرده است در ادامه راه های آن را توضیح خواهیم داد.

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده؟

به گزارش «نبض فناوری»، برای اینکه بدانید شخصی شما را در اینستاگرام مسدود کرده باید حساب او را جستجو کنید. اگر نمی توانید حساب آنها را پیدا کنید یا تصویر نمایه را ببینید، ممکن است مسدود شده باشید.

اینستاگرام برای حساب های مسدود شده اعلانی ارسال نمی کند، بنابراین اگر کسی شما را مسدود کرد به شما هشدار داده نمی شود. اگر اخیراً متوجه عدم وجود پست های شخص خاصی در فید اینستاگرام خود شده اید، ممکن است که آنها مدتی چیزی ارسال نکرده یا ممکن است شما را مسدود کرده باشند.

اگر فکر می کنید که واقعاً در اینستاگرام مسدود شده اید؛ بدون در نظر گرفتن اینکه چه نسخه ای از برنامه اینستاگرام دارید، یک راه آسان وجود دارد.

چگونه بفهمیم شخصی شما را در اینستاگرام مسدود کرده است

ابتدا به سادگی حسابی را که فکر می کنید شما را در برنامه مسدود کرده جستجو کنید. اگر حساب خصوصی است و نمی توانید آن را پیدا کنید، احتمالاً مسدود شده اید.

اگر حساب عمومی است و هنگام بازدید از صفحه آنها نمی توانید تصویر نمایه، تعداد پست، تعداد دنبال کنندگان یا تعداد دنبال شونده آنها را مشاهده کنید  و در قسمت شبکه عکس نوشته شده است " No Posts Yet," ، قطعاً مسدود شده اید.

در رایانه ، اگر پیوند Instagram.com/username را تایپ می کنید (بجای username  آیدی طرف را بنویسید) و صفحه ای با عنوان " Sorry, this page isn't available, " دریافت کنید، به احتمال زیاد (با فرض اینکه حساب خود را حذف نکرده اند) مسدود شده است.

اگر این صفحه هنگام تلاش برای مشاهده حساب شخصی خاص در دسکتاپ ظاهر شده، احتمالاً مسدود شده اید.

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده؟

شما می توانید با جستجوی لایک ها یا نظرات این شخص در حساب اینستاگرام که او دنبال می کند، مجدداً بررسی کنید. اگر به شواهدی برخورد کردید، به این معنی است که آنها حساب خود را حذف نکرده اند و در واقع شما را مسدود کرده اند.

یکی دیگر از راه های تأیید مسدود شدن شما استفاده از حساب یک دوست برای جستجوی شخص مورد نظر است، یا می توانید یک حساب اینستاگرام دیگر ایجاد کنید. اگر بتوانید نمایه آنها را بیابید و عکس ها و اطلاعات اضافی را پس از جستجو در یک حساب دیگر مشاهده کنید، مسدود شده اید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
خیرعلی میرزایی
۰۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
چرا اینستاگرام من قطع شده
0
0
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی