کد خبر: ۲۱۸۳۱
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰
پس لرزه های قطعی شبکه اجتماعی محبوب؛

تقلای جدید اینستاگرام برای جلب اعتماد کاربران چیست؟

اینستاگرام یک هفته پس از یکی از بدترین خرابی به وجود آمده در تاریخ خود، آزمایش سیستم اطلاع رسانی را اعلام کرده است تا مردم را در جریان مشکلات فنی این سرویس قرار دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، ممکن است فک کنید که با قطع شدن سرویس اینستاگرام نیازی به اطلاع رسانی ندارید اما اینستاگرام می گوید، در برخی موارد، مسائل فنی می تواند باعث ایجاد سردرگمی در جامعه کاربران شود، به طوری که برخی معتقدند این مسئله مختص آنها است. در چنین سناریوهایی، اینستاگرام معتقد است که یک اعلان به مردم اطمینان می دهد که این فقط شما نیستید و مهندسان شرکت در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

این شرکت متعلق به فیسبوک در پست خود در روز دوشنبه، 11 اکتبر گفت: از طریق گفت و گو و تحقیقات گسترده، می دانیم که وقتی مسائل موقتی در اینستاگرام رخ می دهد چقدر می تواند گیج کننده باشد. این عدم وضوح می تواند ناامید کننده باشد، به همین دلیل است که ما می خواهیم آنچه در جریان است مستقیماً از طریق خودمان انجام شود.

هنگامی که اینپلتفرم دچار مشکل فنی می شود، اعلانی در Activity Feed خود مشاهده می کنید. اینستاگرام اعلام کرد که هر بار که قطعی وجود دارد، اعلان ارسال نمی کند و تنها در زمان گیج شدن کاربران اینکار را خواهد کرد.

به این ترتیب، شاید این شرکت امیدوار است که این سرویس مانع از این شود که افراد برای اطلاع از آنچه در جریان است به توییتر بروند و احتمالاً تا زمانی که آنها در سرویس هستند، از خدمات خود غافل شوند.

این آزمایش ابتدا در ایالات متحده اجرا می شود و تا چند ماه آینده ادامه پیدا می کند و پس از آن اینستاگرام تصمیم می گیرد که آیا آن را به بخشی دائمی از سرویس خود تبدیل کند یا خیر.

جدیدترین آزمایش اینستاگرام یک هفته پس از قطعی گسترده ای است که فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ را به مدت شش ساعت از کار انداخت. فیسبوک اعلام کرد که این خرابی به دلیل تغییر پیکربندی روترهای آن ایجاد شده است. یک مشکل فنی دیگر خدمات آن را چند روز بعد تحت تأثیر قرار داد.

Account Status

اینستاگرام همچنین ابزار جدیدی به نام Account Status را معرفی کرد که به عنوان یک فروشگاه یک طرفه برای مشاهده آنچه در حساب و توزیع محتوا شما اتفاق می افتد توصیف شده است.

این ابزار شامل پیام هایی در مورد اینکه آیا حساب به دلیل نوع محتوای در حال ارسال، در معرض غیرفعال شدن است یا خیر نیز خواهد بود. اگر فکر می کنید اینستاگرام با تجزیه و تحلیل حساب شما اشتباه کرده است، این ابزار همچنین دارای دکمه Request a Review است.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی