کد خبر: ۲۲۱۶۵
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۰

اطلاعات جدیدی از آیفون SE 3 منتشر شد

کمپانی اپل پس از عرضه آیفون های پرچمدار خود به سراغ میان رده های این نسل رفته و اکنون اطلاعات جدیدی از آیفون SE 3 منتشر شده است که قیمت آن را نشان می دهند.

به گزارش« نبض فناوری» طبق اخبار منتشر شده، آیفون اس ای 3 ظاهری شبیه به آیفون ایکس آر دارد و تاچ آی دی آن با کلید پاور یکی شده است. اپل قصد دارد این میان‌رده را با قیمت پایه 399 دلار روانه بازار کند.

کمپانی اپل در کنار پرچمداران گران قیمتی که دارد گاهاً از گوشی‌های میان‌رده خود نیز رونمایی می‌نماید. یکی از این گوشی‌های اقتصادی آیفون SE 3 است که با قیمتی معقول رونمایی شده است و اکنون اطلاعات زیادی از آن داریم.

اطلاعات جدیدی از آیفون SE 3

اخباری که به تازگی پیرامون گوشی میان‌رده اپل منتشر شده است، نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون در طراحی خود مانند نسل گذشته است و تغییری نداشته. البته گفته می‌شود که اپل در خصوص این گوشی سیاست‌های جدیدی اتخاذ نموده است.

اطلاعات جدیدی از آیفون SE 3

 
همان‌طور که گفتیم، شواهد حاکی از آن است که طراحی آیفون اس ای 3 بر پایه آیفون XR است. گفته می‌شود که تاچ آی دی با دکمه پاور ادغام شده و صفحه نمایش این اسمارت‌فون نیز همچنان همان ال سی دی خواهد ماند.

قلب تپنده این گوشی تراشه جدید اپل، A15 است که از مودم فایوجی نیز پشتیبانی می‌کند. برخی شایعات نشان می‌دهند که نمایشگر این گوشی 6.1 اینچی است و در قسمت سخت‌افزار نیز با 64 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 399 دلار به فروش می‌رسد.

این احتمال نیز وجود دارد که در این میان‌رده ناچ به کلی حذف شود و به جای آن شاهد پانچ هول باشیم. اطلاعات دیگری پیرامون این گوشی منتشر نشده است و فعلا باید منتظر اخبار جدید باشیم.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی