کد خبر: ۲۲۲۵۵
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۷

آخرین مهلت ارسال طرح‌های نوآورانه فناوری نانو در "نانومچ"

تیم‌های فناور فعال در حوزه نانو که تمایل به شرکت در دهمین دوره فراخوان برنامه نانومچ دارند، می‌توانند تا ۳۰ آبان ماه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو خود را ارسال کنند.

به گزارش« نبض فناوری» برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (Nano Match) یکی از برنامه‌های دائمی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که با هدف تسریع و تسهیل در تجاری‌سازی محصولات نانو و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های نوپا اجرایی شده است.

این برنامه در طول سال طی فراخوان‌های مختلف اقدام به دریافت طرح می‌کند که اولین مرحله از فراخوان‌های دوره دهم آن، از اول آبان آغاز شده و تا ۳۰ آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

تهیه طرح کسب‌وکار، رصد بازار، ثبت پتنت، رصد فناوری، تهیه اقلام تبلیغاتی، طراحی صنعتی و بسته‌بندی برخی از حمایت‌های نانومچ از تیم‌های حاضر در این رویداد است.

به تیم‌های شرکت کننده تسهیلاتی چون دریافت تأییدیه نانومقیاس، توسعه محصول، ساخت دمو، حضور در نمایشگاه‌ها، اخذ مجوزها و گواهینامه‌ها، حمایت از استقرار در مراکز رشد، سرمایه‌گذاری، آموزش‌ها و مشاوره‌های تخصصی کسب‌وکار اعطا خواهد شد.

به نقل از ستاد نانو، تیم‌های فعال حوزه نانو که به یک نمونه اولیه رسیده‌اند، می‌توانند اقدام به ثبت طرح در این فراخوان کنند. طرح‌هایی که در برنامه ثبت می‌شوند، در گام اول از چهار جنبه «فنی»، «نو بودن»، «نانومقیاس» و «قابلیت تجاری» مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت تأیید، وارد مرحله مصاحبه شده و از منظر معیار «تعامل و انگیزه» نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند و پس از آن برای طرح‌هایی که پذیرش می‌شوند، دسترسی‌های مورد نیاز فراهم می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی