کد خبر: ۲۲۴۲۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۱

عرضه ماسک و دستکش ایمنی ایرانی در نمایشگاه ایمنی آلمان

دستکش ایمنی و ماسک‌های نانویی یکی از شرکت‌های فناور ایرانی در نمایشگاه ایمنی آلمان عرضه شد.

به گزارش« نبض فناوری» فرهاد طاهری، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان از عرضه نانو محصولات این شرکت در نمایشگاه ایمنی در دوسلدورف آلمان به‌عنوان تنها نماینده ایران در این نمایشگاه خبر داد.

وی زمینه فعالیت های این شرکت را تولید دستکش‌های ایمنی دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایمنی در جهان به شمار می‌آید که هر دو سال یک بار در کشور آلمان و در شهر دوسلدورف برگزار می‌شود به طوری که تمامی شرکت‌های مطرح حوزه ایمنی یکی از هدف‌های اصلی خود را شرکت در این نمایشگاه قرار می‌دهند تا بتوانند تعامل نزدیکی با مشتریان خود داشته و از محصولات جدید خود رونمایی کنند.

طاهری با تاکید بر اینکه ما در این نمایشگاه به صورت ویژه دو محصول دستکش ایمنی و ماسک ایمنی را عرضه کردیم، یادآور شد: دستکش‌های ایمنی دارای خواص ایمنی آب‌گریز و ضدبرش و ماسک‌های عرضه شده نیزدارای نانوالیاف و از خواص ضدویروسی برخوردارند.

به نقل از ستاد نانو، مدیر عامل این شرکت با بیان اینکه ما در نمایشگاه ۲۰۱۹ دسلدروف نیز شرکت کردیم که استقبال خوبی نیز از محصولات ما صورت گرفت و به همین دلیل در این دوره نیز شرکت کرده‌ایم، ادامه داد: در تولید ماسک های نانویی از پارچه "ملت بلون" در اشکال مختلف استفاده شده است و همین امر باعث جذب برخی از مشتریان آنها به سمت این محصولات شد.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی