کد خبر: ۲۲۴۰۷
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

بررسی Galaxy Tab S7 FE سامسونگ| جایگزین مقرون به صرفه iPad Pro

این تبلت با قدرت متوسط و قیمت متوسط دارای 5G و عمر باتری خوب است، اما ممکن است برای سوق دادن مردم به سمت تبلت های اندرویدی کافی نباشد.

به گزارش« نبض فناوری»، Galaxy Tab S7 FE سامسونگ یک تبلت 12.4 اینچی اندرویدی سطح متوسط است که قیمت آن از 529 دلار برای مدل فقط وای فای (519 پوند، 799 دلار استرالیا) و 669 دلار برای یک تبلت با شبکه 5G شروع می شود. بله، ممکن است قیمت آن بیشتر از یک iPad اصلی باشد، اما کمتر از یک iPad Pro است.

Tab S7 FE بدنه آلومینیومی 1.3 پوندی و حاشیه‌های باریک دارد که فضای دید بیشتری را ارئه می دهد. صفحه نمایش 12.4 اینچی دارای رزولوشن  2,560x1,600 پیکسل با نرخ تازه سازی 60 هرتز است. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت دارد. در داخل، پردازش توسط تراشه Qualcomm SM7325 انجام می شود و با اندروید 11 به عنوان سیستم عامل آن عرضه می شود.

بررسی Galaxy Tab S7 FE سامسونگ| جایگزین مقرون به صرفه iPad Pro

اگر می‌خواهید گزینه‌های رنگی بیشتری را داشته باشید، باید نسخه Wi-Fi را انتخاب کنید که در رنگ‌های صورتی، نقره‌ای، سبز یا مشکی عرضه می‌شود. S7 FE با 64 گیگابایت حافظه داخلی شروع می شود، اما می توانید آن را با 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت نیز پیکربندی کنید. اسلات microSD می تواند کارت های تا 1 ترابایت را پشتیبانی کند. متأسفانه نسخه 5G از نظر مشخصات و همچنین رنگ محدود است: این نسخه فقط مشکی است و تنها با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم عرضه می شود.

سامسونگ همچنین Galaxy Tab S7 Plus را ارائه می دهد که تقریباً شبیه به S7 FE است اما دارای چهار بلندگو به دو بلندگوی FE است. S7 Plus همچنین دارای یک صفحه نمایش Super AMOLED با وضوح کمی بالاتر و نرخ تازه سازی 120 هرتز در مقابل صفحه نمایش TFT با نرخ تازه سازی 60 هرتز در S7 FE  است. اگر آن ویژگی های اضافی S7 Plus را می خواهید، 849 دلار (799 پوند، 1449 دلار استرالیا) برای شما هزینه خواهد داشت.

بررسی Galaxy Tab S7 FE سامسونگ| جایگزین مقرون به صرفه iPad Pro

S7 FE از تشخیص چهره برای باز کردن قفل تبلت پشتیبانی می کند، یا می توانید از یک رمز عبور یا الگو استفاده کنید.

عملکرد و عمر باتری

Galaxy Tab S7 FE مجهز به کوالکام با عملکرد خود شما را شگفت زده نخواهد کرد. حتی آی‌پد نسل نهم ارزان‌تر نیز در تست‌های معیاری مانند Geekbench 5 و 3DMark Wild Life Extreme Unlimited از S7 FE پیشی گرفت. S7 در آزمایش عملی، توانست به راحتی با اسناد گوگل، مجموعه MS Office 365، وب گردی و پخش رسانه ها کار کند.

این تبلت را می توان با آداپتور 15 واتی ارائه شده در عرض 4 ساعت به طور کامل شارژ کرد، اما گزینه شارژ سریع با آداپتور 45 واتی نیز به صورت جداگانه فروخته می شود. این به شما این امکان را می دهد که تنها در چند دقیقه مقدار معقولی شارژ باتری را دریافت کنید.

بررسی Galaxy Tab S7 FE سامسونگ| جایگزین مقرون به صرفه iPad Pro

S7 FE می‌تواند صدا را به اندازه‌ای بلند پخش کند که اتاق را پر کند. این تبلت از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و سامسونگ می‌گوید بلندگوهای دوگانه توسط AKG تنظیم شده‌اند.

Samsung Galaxy Tab S7 FE برای افرادی است که قبلاً در اکوسیستم اندروید سرمایه گذاری کرده اند و چیزی بین iPad و iPad Pro می خواهند جایگزین خوبی است و حتی هزینه کمی کمتر از Pro دارد.

بررسی Galaxy Tab S7 FE سامسونگ| جایگزین مقرون به صرفه iPad Pro

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی