کد خبر: ۲۲۸۰۰
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

ارز دیجیتال کیپ KEEP را در چه کیف پول‌هایی می‌توان ذخیره کرد؟

کیپ نتورک یکی از پلتفرم‌هایی است که به عنوان یک لایه حفظ حریم خصوصی برای بلاکچین‌ها شناخته می‌شود کهامکان ذخیره داده‌ها به صورت خصوصی برای کاربران ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال یکی از کاربردی‌ترین روش سرمایه‌گذاری در دنیای امروزی است به گونه‌ای که سهامداران شرکت‌های مطرح دینا از طریق آن درآمدزایی می‌کنند. در این گزارش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های دیجتیال را برای علاقمندان در حوزه سرمایه گذاری معرفی کنیم.

کیپ نتورک یکی از پلتفرم‌هایی است که به عنوان یک لایه حفظ حریم خصوصی برای بلاکچین‌ها شناخته می‌شود کهامکان ذخیره داده‌ها به صورت خصوصی برای کاربران ایجاد می‌کند. کیپ نتورک Keep Network که پلتفرم ارائه دهنده توکن KEEP است پلی را بین بلاکچین خصوصی و داده‌های عمومی ایجاد می‌کند و سعی در ارتباط این دو دارد. در این پلتفرم برای نگهداری داده‌های خصوصی از محفظه‌های برون زنجیره‌ای استفاده می‌شود. کیپ نتورک Keep Network یک شبکه برای ذخیره و رمزگذاری داده‌های خصوصی در بلاکچین عمومی است.

شبکه Keep نرم افزاری است که هدف ایجاد انگیزه در شبکه جهانی رایانه برای ذخیره اطلاعات خصوصی را دارد. این شبکه می‌تواند از طریق قرارداد‌های هوشمند در بلاک چین‌های عمومی مستقر شود. بسیاری از برنامه‌های غیر متمرکز (dapps) که با بلاک چین‌های عمومی در حال اجرا هستند، مانند Ethereum، برای کار کردن نیاز به استفاده از داده‌های خصوصی (مانند سوابق بهداشتی، امتیازات اعتباری و اطلاعات مالی) دارند. برای محافظت از حریم شخصی کاربر، Keep امکان ذخیره سازی داده‌های خصوصی در خارج از زنجیره بلوکی در Keep را فراهم می‌کند. این شبکه دارای محفظه‌هایی است که به قرارداد‌های هوشمند امکان مدیریت و استفاده از داده‌های ذخیره شده را می‌دهد. این کار بدون اینکه در معرض زنجیره بلوکی عمومی قرار گیرد انجام می‌پذیرد.

برای استفاده از Keep، گره‌ها باید توکن‌های KEEP، رمز ارز بومی Keep Network را انتخاب کنند که توسط Keep Network انتخاب شود. به این گره‌ها برای نگهداری موفقیت آمیز نگهداری‌ها KEEP تعلق می‌گیرد.
شبکه کیپ Keep در سال ۲۰۱۷ توسط دو نفر با نام‌های Matt Luongo و Corbin Pon، پیشکسوتان صنعت رمزنگاری که قبلا برنامه Fold را تاسیس کرده بودند، تاسیس شد. این پلتفرم یعنی Keep Network با ایجاد ۱ میلیارد توکن KEEP شبکه اصلی خود را در ۲۷ آپریل ۲۰۲۰ راه اندازی کرد. توکن‌های KEEP یک دارایی عرضه ثابت است، هرگز بیش از ۱ میلیارد KEEP وجود نخواهد داشت. این پروژه بیش از ۲۰ کارمند دارد که همه‌ی آن‌ها افرادی با تجربه در ریاضیات و رمزنگاری است.

ارز دیجیتال کیپ KEEP را در چه کیف پول‌هایی می‌توان ذخیره کرد؟

چه چیزی ارز دیجیتال کیپ نتورک (Keep Network) را منحصر به فرد کرده است؟

پلتفرم کیپ نتورک (Keep Network) دارای محفظه‌های برون زنجیره‌ای برای داده‌های خصوصی است که به قرارداد‌های هوشمند امکان تعامل عمیق با داده‌های خصوصی را می‌دهد.
tBTC، اولین برنامه ساخته شده در Keep Network است که در برابر سانسور مقاوم است، زیرا از آن برای ذخیره اطلاعات استفاده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های اصلی کیپ نتورک (Keep Network) می‌توان به توانایی ذخیره اطلاعات خصوصی در خارج از سیستم‌های بلاکچین اشاره کرد.

ارز دیجیتال کیپ KEEP را در چه کیف پول‌هایی می‌توان ذخیره کرد؟

برای ذخیره سازی رمز ارز‌ها می‌توان از کیف پول‌ها استفاده کرد. کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری در بازار ارز‌های دیجیتال هستند که در این بستر خدماتی را ارائه می‌دهند. در این قسمت ما به شما کیف پول‌هایی را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با استفاده از آن ارز دیجیتل کیپ KEEP را ذخیره کنید.

۱. کیف پول تراست Trust

کیف پول تراست در حال حاضر از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار می‌باشد. این کیف پول موبایلی در دو نسخه اندروید و Ios در دسترس می‌باشد. زمانی که این کیف پول بر روی تلفن همراه شما نصب می‌شود، کلید خصوصی کاربران در سرور دیگری ذخیره نمی‌شود و این موضوع باعث افزایش امنیت این کیف پول می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از لینکی که در اختیار شما قرار می‌دهیم با نحوه نصب و کار با این کیف پول به طور کامل آشنا شوید.

۲. کیف پول Safepal

کیف پول نرم افزاری سیف پل نیز برای سیستم عامل‌های اندروید و Ios قابل نصب است. در کیف پول سیف پل امکان تبدیل رمز ارز‌ها وجود دارد. شما می‌توانید با نصب این کیف پول برای تلفن همراه خود اقدام به ذخیره سازی ارز KEEP کنید.

لازم به ذکر است این ارز دیجیتال توکن ارائه شده کیپ نتورک Keep Network است. پلتفرم کیپ نتورک به عنوان یک لایه حفظ حریم خصوصی برای بلاکچین شناخته می‌شود که امکان ذخیره سازی داده‌ها را فراهم می‌کند. برای ذخیره سازی ارز دیجیتال KEEP می‌توانید از کیف پول‌های تراست و سیف پل استفاده کند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی