کد خبر: ۲۲۹۱۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۵
در گفتگو با نبض فناوری؛

مراقب پس‌لرزه‌های بازار ارز‌های دیجیتال باشید

کارشناس بازار ارز‌های دیجیتال گفت: ارز‌های دیجیتال به همان میزان که سود فراوانی نصیب سرمایه گذاران می‌کند از ریسک بالاتری هم برخوردار است، بنابراین به دلیل ریسک این بازار مراب پس لرزه و تکانه‌های آینده این بازار باشید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال به نوعی رمز ارز‌ها با ارائه فناوری نوین و کارکرد‌ها متنوع امروزه در بازار‌های جهانی ظهور پیدا کرده‌اند با وجود اینکه این ارز‌های به تازگی وارد بازار سرمایه‌گذاری شده‌اند، اما باز هم توانستند سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کنند.

براساس این گزارش طی روز‌های اخیر بازار ارز‌های دیجیتال با روند نزولی مواجه شده است. باید این نکته را اذعان کرد ریزش در بازار‌های مالی یک امر عادی و معمول است و در بازار ارز‌های دیجیتال نیز به دلیل نوسانات بالا می‌تواند جنبه‌های شدیدتری به خود بگیرد. چند هفته‌ای است که بازار ارز‌های دیجیتال دچار ریزش شده است. کارشناسان عوامل متفاوتی را درخصوص ریزش بازار عنوان کردند.

در همین راستا سجاد کاظمیان در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» در خصوص بازار رمز‌ها گفت: افرادی که در حوزه بازار ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کردند باید با آگاهی کامل و شناخت دانش فنی وارد این بازار شوند چرا ریسک سرمایه گذاری در این بازار بیشتر است و سرمایه‌گذاران دچار ضررو زیان بیشتر می‌شوند.

وی با اشاره به لزوم برخورداری از دانش و اطلاعات کافی برای ورود به انواع بازار‌ها خصوصاً بازار رمز ارز گفت: این بازار نوپا و جوان به دلیل کوچکی حجم و بالا بودن سرعت معامله به جهت دیجیتالی بودن آن، قطعاً تلاطم شدیدی نسبت به دیگر بازار‌ها نظیر طلا، ارز و… خواهد داشت.

کاظمیان خاطرنشان کرد: بازار ارز‌های دیجیتال به همان میزان که سود فراوانی نصیب سرمایه گذاران می‌کند از ریسک بالاتری هم برخوردار است. با توجه به اینکه نرخ مصوبی برای ارز‌های دیجیتال وجود ندارد ریسک سرمایه گذاری در ارز‌های دیجیتال بیشتر است. البته برای کاهش ریسک معاملات شما می‌توانید با روش‌های مدیریت سرمایه، سرمایه گذاری امن تری تجربه کنید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
آرش
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
آقای کارشناس، بسیار سپاسگزارم، الان تمام رمز ارزهام رو می فروشم و مقداری رو در بانک سپرده می کنم و مقداری هم در بورس
0
1
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی