کد خبر: ۲۲۸۶۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰
در قالب پروژه پایلوت عملیاتی؛

نیازمندی‌های فنی راه‌اندازی خودروی هوشمند استخراج شد

پروژه «استخراج الزامات و نیازمندی‌های فنی راه‌اندازی پایلوت عملیاتی ارائه سرویس‌های خودرویی هوشمند (خودران و متصل) » در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، معصومه خوش بختیان مجری پروژه گفت: به منظور آشنایی با فناورهای نوین در سطح جهان و شناخت ابعاد گوناگون فناوری خودرویی خودران و متصل، پروژه کاربردی-راهبردی «استخراج الزامات و نیازمندی‌های فنی راه اندازی پایلوت عملیاتی جهت ارائه سرویس‌های خودرویی هوشمند» در پژوهشگاه ICT انجام و به پایان رسید.

وی هدف از این پروژه را به روز رسانی و ارتقا دانش و بهبود شبکه زیرساختی کشور و نهادینه کردن و آمادگی برای توسعه زیرساخت‌های شبکه‌ای و ایجاد فضای کسب و کار در کشور عنوان کرد.

مجری پروژه گفت: این پروژه در راستای تفاهم نامه منعقده با یکی از مناطق آزاد کشور، با توجه به آغاز حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال و در راستای برنامه جامع «ایران هوشمند» به عنوان پایلوت اجرایی می‌شود.

مهندس خوش بختیان با اشاره به زیرساخت‌های ارتباطی ایجاد شده و آمادگی در پیاده سازی شبکه تلفن همراه ۵G و خدمات کاربردی مرتبط با آن افزود: با توجه به ظرفیت‌های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در پشتیبانی از تحقیق و توسعه فناوری‌های نوین و رسالت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در توسعه فناوری‌های حوزه حمل و نقل هوشمند، این پروژه با هدف ارائه نیازمندی‌های فنی راه‌اندازی پایلوت عملیاتی جهت ارائه خدمات ون / شاتل خودران انجام شد.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی