کد خبر: ۲۳۴۱۴
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

هیوبی در یک نگاه| در معاملات تخفیف بگیرید

ارز دیجیتال هیوبی توکن، به صرافی مشهور (Huobi) تعلق دارد؛ درست شبیه به بایننس کوین که توسط صرافی بایننس عرضه شده است و با استفاده از آن می‌توان تمام ارز‌های دیجیتال را خریداری کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال طی روز‌های اخیر با ایجاد تنوع در سرمایه‌گذاری و شکل‌گیری ارز‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاران و علاقمندان شگفتی آفریدند به گونه‌ای که با این تنوع سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کردند. باید این نکته را یادآور شد که در بازار ارز‌های دیجیتال تریدر‌هایی هستند که به دنبال کوین‌های ویژه و کمتر شناخته شده می‌گردند. شناسایی به موقع این دسته از ارز‌های دیجیتال همواره جذاب بوده است؛ زیرا چنین فرصت‌هایی برابر است با کسب سود‌های کلان. در این گزاش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را برای طرفداران این رمزارز‌ها معرفی کنیم.

ارز دیجیتال هیوبی در یک نگاه| در معاملات تخفیف بگیرید

پیش از آنکه ارز دیجیتال هوبی توکن را معرفی و بررسی کنیم بهتر است شناختی از صرافی هوبی (هیوبی) داشته باشیم. صرافی هوبی (Huobi) یک صرافی چینی است و، اما توکن هوبی یا هیوبی با نماد اختصاری HT ارز دیجیتال اختصاصی صرافی هوبی است. درواقع کاربران صرافی هوبی (Huobi) می‌توانند با استفاده از توکن اختصاصی صرافی یعنی هوبی، کارمزد کمتری را بپردازند و درواقع تخفیف کارمزد صرافی را بگیرند.

ارز دیجیتال هیوبی توکن یا هوبی توکن، به صرافی مشهور هیوبی (Huobi) تعلق دارد؛ درست شبیه به بایننس کوین که توسط صرافی بایننس عرضه شده است. با استفاده از هیوبی توکن می‌توان تمام ارز‌های دیجیتال را خریداری کرد؛ زیرا در صرافی هیوبی انواع ارز‌های دیجیتال موجود است و از این نظر مشکلی برای تنوع گزینه‌ها وجود ندارد.

در اصل Huobi، یک صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز است که در سال ۲۰۱۳ توسط Leon Li در کشور چین تاسیس شد، بعد‌ها در پی مشکلات پیش آمده از سمت دولت چین برای فعالیت‌های ارز‌های دیجیتال، این شرکت به سنگاپور منتقل شد. در سال ۲۰۱۸ نیز لئون لی (Leon Li) توکن هوبی را خلق کرد.

ارز دیجیتال هیوبی در یک نگاه| در معاملات تخفیف بگیرید
هر چند این ارز دیجیتال در کشور چین ایجاد شد، اما بعد از ممنوعیت ICO و تبادل رمز نگاری در سال ۲۰۱۷ میلادی در چین، دفتر مرکزی خود را به سنگاپور منتقل شد. از آن به بعد به کشور‌های دیگری مانند کره جنوبی و ژاپن نیز گسترش یافت.

البته تیم هیوبی، گروه‌های خدماتی خود را در کشور‌های دیگری از جمله سنگاپور، کره جنوبی، انگلستان، استرالیا، کانادا، برزیل و هنگ کنگ نیز تاسیس کرده است. تیم هیوبی با انجام این کار قصد دارد معاملات ارز دیجیتال خود و خدمات مدیریت دارایی خود را به میلیون کاربر در ۱۳۰ کشور دیگر نیز ارائه دهد.

همچنین صرافی هیوبی اکنون بیش از ۲۸۰ بازار ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و این مهم باعث شده که صرافی هیوبی تبدیل به سومین صرافی ارز دیجیتال بزرگ دنیا شود.

ارز دیجیتال هیوبی در یک نگاه| در معاملات تخفیف بگیرید

هدف هیوبی؛ پاداش و تخفیف برای کاربران صرافی هیوبی و استیک، تعویض توکن با هر ارز دلخواه کاربر (سواپ توکن) و افزایش نقدینگی کلی هیوبی است.

توکن هیوبی HT بر روی چه کیف پول‌هایی ذخیره می‌شود؟

از آنجایی که توکن HT، یکی از توکن‌هایی است که بر بلاک چین اتریوم است، بنابراین این نوع ارز دیجیتال بر هر نوع کیف پولی که توکن‌های ERC۲۰ را حمایت و پشتیبانی می‌کند، قابلیت نگهداری و ذخیره را خواهد داشت.

از جمله این نوع کیف پول‌ها می‌توان به کیف پول Ledger Nano S و MyEtherWallet اشاره کرد. البته کیف پول رسمی این توکن، از انواع ارز‌های دیجیتال و توکن‌های نیز حمایت و پشتیبانی می‌کند. البته می‌توان توکن HT را در تمام کیف پول‌هایی که به حساب صرافی متصل هستند، نیز نگهداری کرد.

ارز دیجیتال هیوبی در یک نگاه| در معاملات تخفیف بگیرید

مزایای توکن HT چیست؟

کاربرانی که توکن HT را دارند، می‌توانند از تخفیفات خوبی در کارمزد‌های خود استفاده کنند. توکن HT می‌تواند از ۴۰۰ ارز دیجیتال در بازار پشتیبانی و حمایت کند. معاملاتی که در توکن HT انجام می‌شود، در حدود ۰.۲ درصد کارمزد دارند. توکن HT از رابط کاربری آسانی در معاملات خود استفاده می‌کند.

معایب توکن HT چیست؟

از آنجایی که توکن هیوبی، توکنی است که فقط توسط اتریوم پشتیبانی و حمایت می‌شود. از توکن HT می‌توان برای کسب و کار‌های کوچک استفاده کرد. از توکن HT نمی‌توان برای تجارت‌هایی که دارای وام هستند، استفاده کرد. توکن HT امنیت بسیار کمی دارد.

در این قسمت شما می‌توانید با استفاده از محتوای این جدول، صرافی مورد نظر خود را که از ارز دیجیتال هیوبی توکن و ارز‌های دیگر پشتیبانی می‌کند، استفاده کنید.

ارز دیجیتال هیوبی در یک نگاه| در معاملات تخفیف بگیرید

ویژگی‌های Huobi Token

همانطور که می‌دانیم ارز‌های دیجیتال هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. از جمله ویژگی‌هایی که این توکن داراست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در ادامه به شرح این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

سرعت بالا و کم هزینه:

از این رمز ارز به عنوان کانالی برای واریز و برداشت، استفاده می‌شود که از طریق آن معاملات انجام می‌شود. زمان تایید انجام معاملات به ۵ دقیقه یا کمتر کاهش می‌یابد که این باعث افزایش سرعت انجام معاملات می‌شود.

شفافیت و کنترل‌پذیری:

داده‌های دارایی هیوبی توکن شفاف و باز باقی خواهی ماند. این بدین معناست که همه جزئیات معاملات این توکن در وب سایت‌های رسمی منتشر خواهد شد و هر کسی می‌تواند آزادانه این کار را انجام دهد.

برای اینکه ببینیم آیا این ارز دیجیتال یک رمز ارز مناسب برای سرمایه گذاری است در ابتدا باید روند قیمت این ارز دیجیتال را از گذشته تاکنون بررسی کنیم. پس از بررسی‌های انجام شده شما می‌توانید به راحتی تصمیم نهایی خود را برای خرید و یا سرمایه گذاری این رمز ارز بگیرید. ارز دیجیتال هیوبی توکن توسط صرافی هیوبی به بازار ارز‌های دیجیتال ارائه شده است. به همین دلیل زمانی که کاربران این صرافی از این ارز دیجیتال استفاده می‌کنند به کاربران خود در انجام معاملات پاداش می‌دهد. این پاداش به صورت تخفیفی در کارمزد معاملات صورت می‌گیرد.

ارز دیجیتال هیوبی توکن از ویژگی‌های شامل سرعت بالا و هزینه کم برخوردار است. این ارز دیجیتال را می‌توان در کیف پول‌هایی که از توکن ERC-۲۰ پشتیبانی می‌کنند ذخیره کرد.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی