کد خبر: ۲۳۴۶۷
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰
توسط یک شرکت دانش بنیان؛

بیش از ۱۶۰ قلم محصول دارویی و بهداشتی تولید شد

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیقاتی پویندگان فرآوری طبیعی، هدف اصلی این شرکت را انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و نوآوری دانست و گفت: در همین راستا بیش از ۱۶۰ قلم محصول دارویی و بهداشتی را تولید کرده‌ایم.

حمزه محبعلی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیقاتی پویندگان فرآوری طبیعی، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به فعالیت شرکت، اظهار کرد: این شرکت دانش‌بنیان تحقیقاتی در زمینه فراوری گیاهان و ساخت انواع مواد اولیه شیمیایی مورد نیاز صنایع و انجام امور آزمایشگاهی و کنترل مواد شیمیایی انجام امور آرایشی و بهداشتی غذایی سلولزی دارویی پلیمر فعالیت می‌کند و به همین منظور محصولاتی را در حوزه تولید دارو و آرایشی و بهداشتی تولید و روانه بازار کرده است.

وی تصریح کرد: این شرکت از ۲۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است. ۱۶۰ قلم محصولات بهداشتی و دارویی در این شرکت تولید شده است که تمام این محصولات را با دانش فنی بومی انجام شده است.

مدیرعامل این شرکت افزود: شرکت تحقیقاتی پویندگان فرآوری طبیعی، در راستای کنترل محصولات غذایی، مواد اولیه دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی و سم شناسی فعالیت خود را گسترش داده و در حال حاضر با فعالیت بخش‌های مختلفی از جمله آزمایشگاه تخصصی غذا، آزمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، آزمایشگاه تخصصی میکروبیولوژی، آزمایشگاه مواد اولیه دارویی، آرایشی و بهداشتی، آزمایشگاه صنایع سلولزی و آزمایشگاه آنالیز دستگاهی، پاسخگوی نیاز کنترل کیفیت شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف است.

محبعلی ادامه داد: هدف اصلی این شرکت بیشتر انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و نوآوری است و درصدد هستیم که محصولات با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهیم. در حال حاضر محصولات تولیدی این شرکت به کشور‌های خارجی نیز صادر می‌شود.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی