کد خبر: ۲۳۶۹۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۸
در نمایشگاه هفته پژوهش؛

۵۶ طرح فناورانه تولید بار اول این هفته رونمایی می شود

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رونمایی ۴۱ طرح فناورانه در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار خبر داد.

به گزارش« نبض فناوری» پیمان صالحی امروز در «نشست نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت و بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار» که در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از ۲۳ آذر ماه به مدت ۴ روز در محل نمایشگاه بین المللی آغاز به کار می کند.

وی گفت: نمایشگاه تستا از سوی شورایعالی عتف و نمایشگاه فناوری های نوپدید و آینده نگر که توسط شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود نیز از دیگر برنامه های هفته پژوهش به شمار می روند.

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: همچنین قرار است در افتتاحیه هفته پژوهش، ۴۱ فناوری رونمایی شوند که دستاوردهای دانشگاه ها و موسسات علمی، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد هستند.

صالحی با تاکید بر اینکه نمایشگاه امسال به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، گفت: ۱۹ دانشگاه، ۱۷ پژوهشگاه و ۳۲ پارک به صورت حضوری و ۳۰ دانشگاه و ۱۶ پژوهشگاه و ۲۸ پارک فناوری به صورت مجازی در این رویداد مشارکت خواهند کرد.

همچنین دکتر محمد حسین بهشتی رئیس نمایشگاه ایران ساخت و سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری در این نشست گفت: نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد ازمایشگاهی ایران ساخت همزمان با بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار برگزار می شود.

به گفته وی، امسال ۱۵ محصول فناورانه تولید بار اول در این نمایشگاه عرضه می شود.۳۷۰ شرکت با بیش از ۹ هزار محصول در این رویداد مشارکت می کنند تا با ارایه محصولات خود به نیازهای فناورانه کشور پاسخ دهند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی