کد خبر: ۲۴۰۳۲
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

این گوشی آیفون جای سیم کارت نخواهد داشت

شرکت اپل اعلام کرده که آیفون 15 پرو 2023 ممکن است اسلات سیم کارت نداشته باشد.

به گزارش «نبض فناوری»، خبرها حاکی از این است که ممکن است شرکت اپل برای آیفون پرو 2023 شیار فیزیکی سیم کارت را از بین ببرد.

اگرچه آیفون 13 و 13 پرو به شما امکان استفاده همزمان از دو سیم‌کارت را می‌دهند، اما دارای اسلات نانو سیم‌کارت نیز هستند، اما این وضعیت ممکن است در سال 2023 تغییر کند؛ زیرا گزارش حاکی از این است که آیفون 15 پرو با سیم‌کارت سازگار خواهد بود. ظاهرا اپل در حال همکاری با یک شرکت انگلیسی برای اجرای این امر است.

بارها شنیده‌ایم که اپل در نهایت قصد دارد آیفون اصلاً پورت نداشته باشد و یک آیفون با eSIM گام مهمی در این مسیر خواهد بود.

اگر این گزارش درست باشد، ممکن است اپل همچنان نسخه‌های اسلات سیم‌کارت فیزیکی را در بازارهایی بفروشد که سیم‌کارت‌های eSIM در آن ها وجود ندارد.

گزارش اخیر حاکی از آن است که این شرکت در حال کار روی دستگاه های شارژ بی سیم است و همچنین گفته می شود که در حال کار روی راهی برای تولید یک آیفون بدون پورت برای بازیابی اطلاعات از دست رفته است.

آیفون 15 احتمالاً از یک تراشه 3 نانومتری بهره می برد و تقریباً 80 درصد از مدل ها، دارای مودم 5G ساخت اپل هستند. آیفون های 2023 ممکن است تاچ آیدی زیر نمایشگر نیز داشته باشند. انتظار می رود خط تولید سال آینده دارای سخت افزار دوربین جدید و چیپست 4 نانومتری باشد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
دادخواه
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
آدم اگر عقل داشته باشد آیفون استفاده نمی‌کند. چون کاربر دربست در اختیار شرکت اپل است و هیچ اختیاری روی حافظه موبایل خود ندارد و همه چیز را باید از کانال شرکت عبور دهد!!!
6
6
دادخواه بیاروش
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
داداش در مورد چیزی ک فهمی ازش نداری صحبت نکن.
ناشناس
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
خیلی ام خوب. فقط امیدوارم بخاطر استفاده از سیم کارت یا ای سیم، نخواد مبلغ اضافه بگیره. مثل کاری که درگاه شارژ و هدفون کرده. فک کن پول بدی گوشی بخری، بعد برای اینکه بتونی یه خط بندازی توش پول بدی!! مثل اینه بری پول بدی رستوران بشینی که غذا بخوری، بعد برات بشقاب خالی بیارن و بگن واسه غذا یه مبلغی اضافه تر باید بدید !!
9
2
ناشناس
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
فک کن آیفون ۱۵ چند باشه
۷۰۰ میلیون
0
1
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی