کد خبر: ۲۴۶۸۱
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

چگونه با ارز دیجیتال ترون لینک پاداش بگیریم؟

کیف پول ترون لینک یکی از انواع کیف پول نرم‌افزاری و شاید بتوان گفت دسکتاپ است که از طریق مرورگر در دسترس بوده و شما می‌توانید با استفاده از کیف پول Tronlink وارد بلاکچین ترون شده و از مزایای این شبکه بهره‌مند شوید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال و کیف پول یکی از مقوله‌های کلیدی و مباحث روز جامعه است که اکثر افراد با ورود به این عرصه کسب درآمد می‌کنند.

ارز دیجیتال شبکۀ اصلی ترون که با علامت اختصاری TRX، ارز داخلی بلاکچین ترون شناخته شده است، بلاکچین ترون، یک پلتفرم غیرمتمرکز است و هدف ترون به وجود آوردن یک شبکه جهانی برای اشتراک‌گذاری مطالب رایگان در حوزه سرگرمی است. ترون تنها به دنیای سرگرمی محدود نیست بلکه محتوا‌های رسانه‌ای و بالاتر از آن همه انواع محتوا را پوشش می‌دهد. به عبارت روشن‌تر ترون امپراتوری تولید محتوا در اینترنت فعلی را هدف گرفته و به جنگ غول‌های رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی مانند فروشگاه اپل استور، Google Play، YouTube، Google، Facebook و …رفته است.

در ژوئن سال ۲۰۱۸، در دسترس عموم قرار گرفت. فعالان حوزه ارز دیجیتال ترون، برای ذخیره سازی سرمایه خود نیاز به کیف پول ترون لینک دارند و استفاده از کیف پول‌های ویژه توکن‌های شبکه اتریوم بر پایه استاندارد ERC-۲۰ مناسب نیست.

آیا کیف پول ترون لینک پاداش می‌دهد؟

ترون لینک در شبکه اتریوم مانند متامسک عمل می‌کند. توسعه دهندگان می‌توانند با استفاده از این کیف پول در مرورگرشان با نرم افزار‌های غیر متمرکز در ارتباط باشند که همین باعث بوجود آمدن یک مزیت خارق‌العاده برای شبکه ترون محسوب می‌شود. این کیف پول از اکثر پلتفرم‌ها مثل اندروید، IOS و دسکتاپ پشتیبانی می‌کند. فعالیت‌هایی که قبلا غیر ممکن بود اکنون توسط این کیف پول در شبکه ترون ممکن شد. برای مثال بازی ها، اپلیکیشن ها، سایت‌ها و … اکنون در بلاکچین ترون می‌تواند انجام گیرد. ساخت این کیف پول بسیار راحت است به طوری که با نصب افزونه آن و با وارد کردن پسوورد، کیف پول شما ساخته می‌شود. فقط به این نکته دقت کنید که بعد از وارد کردن پسوورد یک عبارت کلیدی به شما داده می‌شود که باید آن را محفوظ نگه دارید.

کیف پول TronLink wallet که شبیه به کیف پول‌های دسکتاپ است، در محیط Sandbox اجرا می‌شود و از رمزگذاری قوی برای محافظت و ایمن کردن اطلاعات کیف پول شما استفاده می‌کند. تیم توسعه‌دهنده این والت، صرف‌نظر از میزان موجودی TronLink wallet شما، وظیفه محافظت از سرمایه و اطلاعات شخصی شما را به عهده دارد و به نظر می‌رسد که تا زمان نگارش این مطلب، در انجام این کار موفق بوده است.

کیف پول ترون لینک با استفاده از یک رابط ساده و کاربردی، این امکان را برای وبسایت‌ها فراهم می‌کند تا از مزایای قرارداد‌های هوشمند در بلاکچین ترون، بهره‌مند شوند.

آیا کیف پول ترون لینک پاداش می‌دهد؟

احتمالاً می‌دانید که قرارداد‌های هوشمند، پایه و اساس تمام برنامه‌های غیرمتمرکز یا DApp‌ها هستند. در حال حاضر با استفاده از کیف پول TronLink می‌توان از CryptoKitties اتریوم در بلاکچین ترون استفاده کرد.

توسعه‌دهندگان می‌توانند از API ارائه شده توسط TronLink برای درخواست امضا و توزیع تراکنش‌ها از طریق TronLink استفاده کنند و می‌توانند نود‌های منتخب را بدون برقراری ارتباط مستقیم با آنها، فراخوانی کنند.‌
می‌توان گفت که ترون لینک در شبکه ترون، نقشی مشابه با کیف پول متامسک برای شبکه اتریوم دارد. در حال حاضر توسعه دهندگان می‌توانند در مرورگرها، برنامه‌های غیرمتمرکز را ایجاد و از آن‌ها استفاده کنند.

در کیف پول ترون لینک از طریق انجام بازی‌های مختلف، با فریز کردن یا استیک کردن ارز‌های ترون خود و از طریق برنامه تورنت می‌توانید تحصیل درآمد کنید.

آیا کیف پول ترون لینک پاداش می‌دهد؟

همانطور که می‌دانید یکی از استراتژی‌های بازاریابی دادن جایزه‌های مختلف به کاربران است. در این کیف پول هم شما می‌توانید با دعوت از دوستان خود جایزه دریافت کنید. به این صورت که شما وارد قسمت ME در منوی اصلی نرم افزار شوید و بر روی گزینه Friend Invitation کلیک کنید. اکنون با دعوت دوستان خود می‌توانید امتیاز دریافت کنید. دقت کنید که این یک امتیاز است نه ارز ترون! بعد از گذشت حدود یک ماه ترون لینک، جایزه شما را به TRX تبدیل می‌کند و در آن موقع می‌توانید جایزه خود را برداشت کنید.

ترون لینک، ارز‌های ترون (TRX)، بیت تورنت (BTT)، وینک (WINk)، توکن ترون والت (TWX)، توکن‌های TRC۱۰، توکن‌های TRC۲۰ و تمام توکن‌های مبتنی بر بستر بلاکچین ترون را پشتیبانی می‌کند.

کیف پول ترون لینک یکی از انواع کیف پول نرم‌افزاری و شاید بتوان گفت دسکتاپ است که از طریق مرورگر در دسترس است. شما می‌توانید با استفاده از کیف پول Tronlink وارد بلاکچین ترون شوید و از مزایای این شبکه بهره‌مند شوید.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی