کد خبر: ۲۴۷۲۴
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

خبرهای خوب با اولین نشت قیمت پیکسل فولد

اگرچه هنوز همه شرکت‌ها با ایده تلفن‌های تاشو گوشی های خود را به فروش نمی‌رسانند، اما تقاضا برای آن به سرعت در حال افزایش است و شواهد فزاینده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد گوگل آماده است تا پای خود را در این مسیر بگذارد.

به گزارش «نبض فناوری»،  گزارش جدید می گوید که اولین گوشی تاشو گوگل Pixel Notepad نامیده می شود و قیمت آن رقابتی خواهد بود.

ظاهراً گوگل به دلیل ترس از اینکه در برابر گوشی‌های تاشو گلکسی Z فروخته‌شده توسط سامسونگ( پیشرو فعلی بازار) عقب نماند به اولین گوشی هوشمند تاشونده خود در نوامبر نزدیک شد. اگرچه گوگل هیچ یک از این شایعات را نه تایید و نه رد کرده است، توسعه ظاهرا ادامه دارد.

چند روز پیش، انیمیشن‌هایی که در دومین نسخه بتا اندروید 12L یافت شد، که برای گجت‌های صفحه‌نمایش بزرگ مانند تبلت‌ها و تاشوها در نظر گرفته شده بود، نشان داد که پیکسل تاشو ممکن است بیشتر شبیه Oppo Find N باشد تا گوشی Galaxy Fold . این بدان معناست که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دستگاه دارای نسبت تصویر مربعی باشد.

Pixel Notepad در زمان راه اندازی در دسترس محدود خواهد بود

سایت 9to5Google از یک منبع قابل اعتماد دریافته است که گوگل قبلاً  Logbook را به عنوان نامی برای تلفن تاشو خود در نظر گرفته بود اما ظاهراً این شرکت تصمیم گرفته است آن را  Notepad  بنامد. ظاهراً این دستگاه کمتر از Galaxy Z Fold 3 با قیمت 1799 دلار قیمت خواهد داشت.

 

 

تلفن‌های تاشو به قطعات تخصصی نیاز دارند و ساخت آنها پیچیده‌تر است، بنابراین درک اینکه گوگل چگونه این کار را انجام خواهد داد دشوار است. OG Galaxy Fold که در سال 2019 معرفی شد با قیمت 1980 دلار به فروش می رسد و می توان فرض کرد که سامسونگ اکنون در مقیاسی تولید می کند که به آن اجازه می دهد هزینه ها را کاهش دهد و آن را به شکل کاهش قیمت به مصرف کنندگان منتقل کند.

اگر گوگل بخواهد در بازار سامسونگ که محبوب‌ترین گوشی‌های تاشو در حال حاضر را می‌سازد، خللی ایجاد کند؛ نوت‌پد پیکسل باید در این زمینه بهتر عمل کند.

ظاهراً Pixel Notepad از همان تراشه Tensor استفاده می‌کند که در مورد پرچم‌دار پیکسل 6  استفاده شد و سیستم دوربین عقب هم 5 پیکسل خواهد بود.

این گزارش همچنین می گوید که این دستگاه ابتدا فقط در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و ممکن است مدتی طول بکشد تا در بازارهای دیگر ظاهر شود.

ارسال نظرات
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی