کد خبر: ۲۴۸۸۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

کدام ارز دیجیتال برای ایمنی دارایی‌های بلاکچین و تبادل غیرمتمرکز ایجاد شده است؟

گیت چین یک بلاکچین عمومی نسل جدید است که در راستای ایجاد ایمنی دارایی‌های بلاکچین و تبادل غیرمتمرکز فعالیت دارد. گیت چین در حال حاضر روی توسعه اکوسیستم دیفای و مرکز رشد خود کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» رمزارز‌های و ارز‌های دیجیتال به یکی از راه‌های کسب درآمد برای سرمایه‌گذاران شده است تا جاییکه افراد زیادی به این عرصه وارد شدند و به نوعی کسب درآمد می‌کنند. نکته‌ای که قابل توجه است کسب آگاهی و دانش این فناوری نوظهور است.

در این گزارش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را به علاقه‌مندان معرفی کنیم.

گیت چین بلاکچین نسل جدیدی است که در تلاش است که مشکلات پیچیده شبکه‌های بلاکچینی را بدون به خطر انداختن جنبه‌های غیرمتمرکز بودن و سایر قابلیت‌های آنها، حل کند. اکوسیستم گیت چین متشکل از شبکه اصلی گیت چین، صرافی غیرمتمرکز (DEX) گیت چین، ارز دیجیتال گیت توکن (GT)، کیف پول و موارد دیگر است. در واقع، هدف گیت چین تشکیل یک اکوسیستم غیرمتمرکز در سطح سازمانی است که بتواند دارایی‌های دیجیتال را به طور مؤثر و ایمن ذخیره، صادر و مبادله کند.

ارز دیجیتال گیت چین توکن اختصاصی صرافی Gate.io است که در حال حاضر بر روی بلاکچین اتریوم فعال است. همچنین GateChain یک بلاکچین عمومی است که تمرکز آن بر روی ایمنی دارایی‌های زنجیره‌ای و تجارت غیرمتمرکز است.

کدام ارز دیجیتال برای ایمنی دارایی‌های بلاکچین و تبادل غیرمتمرکز ایجاد شده است؟

GateChain با داشتن یک حساب Vault و عملکرد‌های منحصر به فرد یک مکانیزم جدیدی را ارائه می‌دهد و مشکلات چالش برانگیز سرقت دارایی و از دست دادن کلید خصوصی را بر طرف می‌کند. همچنین تجارت غیرمتمرکز و نقل و انتقالات بین زنجیره‌ای نیز در کنار سایر ویژگی‌های اصلی پشتیبانی خواهد شد. به طور کلی گِیت چِین GateChain روی ایمنی دارایی‌های زنجیره‌ای تمرکز کرده و مفاهیم جدیدی را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های اصلی اکوسیستم GateChain را می‌توان به شرح زیر ذکر کرد:

انتقال / پرداخت: با استفاده از کیف پول یا برنامه‌های مشتری مدار، کاربران می‌توانند GateTokens GT و همچنین دارایی‌های زنجیره‌ای را ارسال و دریافت کنند.
انتشار دارایی: کاربران می. توانند نشانه‌های شخصی خود را برای دیجیتال سازی و مدیریت دارایی‌های خود صادر کنند.
چند امضایی: افراد مختلفی می‌توانند مالکیت یک حساب را به اشتراک بگذارند و مدیریت آن را متناسب با خواسته‌های شرکتی و خانوادگی تنظیم کنند.
ذخیره امن دارایی: با داشتن یک حساب منحصر به فرد و یک مکانیزم پاکسازی، یک حساب با توابع لغو / پاکسازی و مقابله با معاملات غیر عادی را ایجاد می‌کند که می‌تواند ۱۰۰ ٪ امن باشد.
مکانیسم اجماع PoS:GT به عنوان انگیزه‌ای پایدار برای کاربران شرکت کننده در شرط بندی محسوب می‌شود. این مکانیسم از سلامت و ثبات اساسی اکوسیستم اطمینان حاصل می‌کند.
صرافی Gate.io یکی از صرافی‌های قدیمی، اما کمتر شناخته شده است. این صرافی متمرکز در چین راه اندازی شده و از ۲۰۱۳ تا امروز فعالیت دارد.

توکن گیت (GT) چیست و چگونه کار می‌کند؟

GateChain یک منبع تامین مالی در سراسر جهان برای ارز‌های دیجیتال بوده که دفتر مرکزی این صرافی در هنگ کنگ قرار دارد. گیت توکن یک بلاکچین عمومی است که به امنیت دارایی‌ها اختصاص دارد. GT واحد پول غیرمتمرکز اکوسیستم GateChain است. توکن GT برای پرداخت هزینه تراکنش‌های انجام شده در شبکه GateChain استفاده می‌شود. مشتریان می‌توانند از طریق گیت توکن در طیف گسترده‌ای از ارز‌های دیجیتال و محصولات بلاک چین سرمایه گذاری کنند.

توکن گیت دارایی رمزنگاری منحصربه‌فرد صرافی Gate.io است و پلتفرمی مشابه با کوین BNB ویژه صرافی بایننس دارد. توکن گیت بر روی یک بلاک چین، مانند بیت کوین (BTC)، بلاک چین بایننس کوین (BNB) بایننس زنجیره هوشمند (BSC) قرار دارد. این بلاک چین نیز بلاک چین خود Gate.io است و GateChain نام دارد.

ارز دیجیتال گیت توکن را در کجا ذخیره کنیم؟

گیت توکن نوعی کیف پول نرم افزاری است که درحال حاضر دو نسخه ویندوز و مک دارد که در حال حاضر در وب سایت رسمی GateChain وجود دارد. می‌توانید به راحتی از این سایت دانلود کرده و توکن‌های خود را ذخیره کنید. در صورتی که می‌خواهید امینت دارایی‌های خود هستید، می‌توانید توکن‌های خود را در کیف پول‌های سخت افزاری همچون ترزور و یا لجر نانوایکس ذخیره کنید. به غیر از کیف پول‌های سخت افزاری می‌توانید از کیف پول‌های موبایلی همچون اتمیک، جکس و یا کوینومی استفاده کنید.

کدام ارز دیجیتال برای ایمنی دارایی‌های بلاکچین و تبادل غیرمتمرکز ایجاد شده است؟
ارز دیجیتال گیت توکن (GT) را از کجا و چگونه خریداری کنیم؟

در حال حاضر، بیشترین معاملات ارز دیجیتال GateToken توسط صرافی Gate.io پردازش می‌شود. این توکن در صرافی‌های شناخته شده دیگری مانند هوبی گلوبال (Huobi Global) و بیتفینکس (Bitfinex) نیز لیست شده است و شما می‌توانید در این صرافی‌ها به خرید و فروش توکن GT بپردازید.

همان طور که می‌دانید، خرید همه ارز‌های دیجیتال با ارز فیات امکان پذیر نیست. گیت توکن نیز چنین شرایطی دارد. برای حل این مشکل، شما می‌توانید در ابتدا بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC) و سایر ارز‌های دیجیتال بزرگ را از صرافی‌ها خریداری کنید و سپس، با انتقال به صرافی‌های پشتیبانی کننده از گیت توکن، آن‌ها را با توکن GT مبادله کنید.

صرافی Gate.io رمز ارز‌های زیاد و متنوعی را برای معامله پشتیبانی می‌کند؛ اما متاسفانه به دلیل تحریم، کاربران ایرانی نمی‌توانند در آن با مدارک ایران احراز هویت کنند و در نتیجه قادر به فعالیت نیستند. این صرافی چندین سال است که در این فضا فعالیت می‌کند و تنها یک نگرانی امنیتی در آن وجود داشت که آن هم منجر به از بین رفتن وجوه هیچ کاربری نشده است. در حالی که امنیت این صرافی به نسبت بسیاری از صرافی‌های مشهور و برتر بسیار بهتر است، اما ارتقا‌های بیشتری باید انجام گیرد. البته تنها در صورتی می‌توانید از این صرافی استفاده کنید که در لیست کشور‌های تایید شده قرار داشته باشید.

گیت چین یک بلاکچین عمومی نسل جدید است که در راستای ایجاد ایمنی دارایی‌های بلاکچین و تبادل غیرمتمرکز فعالیت دارد. گیت چین در حال حاضر روی توسعه اکوسیستم دیفای و مرکز رشد خود کار می‌کند. این مرکز رشد قرار است سرمایه اولیه ده‌ها هزار پروژه دیگر را تأمین کند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی