کد خبر: ۲۵۸۱۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۰

اینستاگرام گزینه‌ محدودیت زمانی استفاده روزانه کمتر از 30 دقیقه را حذف کرد

کاربران اینستاگرام تا پیش از این می‌توانستند محدودیت زمانی استفاده از این اپلیکیشن را برای زمان‌های کمتر از 30 دقیقه نیز تنظیم کنند، اما این شرکت بی‌سروصدا محدودیت‌های زمانی استفاده از برنامه برای زمان کمتر از 30 دقیقه را حذف کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، برخی کاربران مدت زمان زیادی را صرف شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام می‌کنند،. یکی از قابلیت‌های کاربردی اینستاگرام آن است که کاربران می‌توانند زمان استفاده از این اپ را محدود کنند. برای مثال اگر گاربر بخواهد تنها یک ساعت در روز در این برنامه زمان صرف کند، می‌تواند در قسمت تنظیمات گزینه Daily Time Limit یا محدودیت زمانی روزانه را روی یک ساعت تنظیم کرده و با این کار، استفاده از این اپلیکیشن را مدیریت کنند.

اینستاگرام گزینه‌ محدودیت زمانی استفاده روزانه کمتر از 30 دقیقه را حذف کرد

حذف محدویت زمانی روزانه کمتر از 30 دقیقه

تا پیش از این کاربران می‌توانستند محدودیت زمانی استفاده از اپ را روی زمان‌های کمتر از 30 دقیقه نیز تنظیم کنند. مثلا کاربران به راحتی این امکان را در اختیار داشتند که مدت زمان Daily Time Limit را مثلا 10 دقیقه انتخاب و تنظیم کنند. اما اکنون اینستاگرام، محدودیت زمانی کمتر از 30 دقیقه را حذف کرده است. این بدان معنی است که کاربران زمان‌های کمتر از 30 دقیقه را نمی‌توانند انتخاب کنند و اگر کاربری بخواهد از این قابلیت استفاده کند، مجبور است حداقل زمان 30 دقیقه را انتخاب کند. در این صورت اینستاگرام حداقل زمان استفاده 30 دقیقه را در منوی خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد و مانع انتخاب زمان‌های کمتر از 30 دقیقه می‌شود.

برخی کاربران که با این تغییر روبرو شده‌اند، می‌گویند اینستاگرام با این رویکرد قصد دارد مدت زمان حضور کاربران در شبکه اجتماعی را افزایش دهد و برای مثال کاربرانی که می‌‌خواهند در شبانه روز زمانی کمتر از 30 دقیقه را به این اپ اختصاص دهند، چاره‌ای ندارند و نمی‌توانند از قابلیت Daily Time Limit به خوبی استفاده کنند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی