کد خبر: ۲۶۶۰۷
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

بلومبرگ: نسل جدید مک بوک ایر دیرتر از انتظار و در نیمه دوم ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

به نظر می‌رسد اپل نسل جدید مک بوک ایر با طراحی کاملا جدید را با تاخیر معرفی می‌کند و باید در نیمه دوم سال جاری میلادی منتظر رونمایی از آن باشیم.

به گزارش« نبض فناوری» به نظر می‌رسد اپل نسل جدید مک بوک ایر با طراحی کاملا جدید را با تاخیر معرفی می‌کند و باید در نیمه دوم سال جاری میلادی منتظر رونمایی از آن باشیم. همچنین احتمالا امسال کوپرتینویی‌ها نسل جدید مک بوک پرو 14 و 16 اینچی را معرفی نمی‌کنند و سال 2023 این محصولات از راه می‌رسند.

طبق جدیدترین گزارش خبرنگار بلومبرگ، «مارک گورمن» اپل به دنبال رونمایی از نسخه بعدی مک بوک ایر با طراحی کاملا جدید، پشتیبانی از مگ‌سیف، تراشه M2 و سایر ویژگی‌ها در اواخر 2021 یا اوایل 2022 بود، اما حالا این زمان تا نیمه دوم سال جاری میلادی به تعویق افتاده است.

زمان احتمالی معرفی نسل جدید مک بوک ایر

گزارش اخیر گورمن با گفته تحلیلگر مطرح محصولات اپل یعنی «مینگ-چی کو» مطابقت دارد. کو مدت‌ها قبل پیش‌بینی کرده بود که تولید انبوه نسل بعدی مک بوک ایر در پایان فصل دوم یا اوایل فصل سوم 2022 آغاز می‌شود، بنابراین احتمالا در ماه سپتامبر شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود. این احتمال وجود دارد که در مراسم معرفی سری آیفون 14 از این لپ‌تاپ رونمایی شود.

 
 
نسل جدید مک بوک ایر
 

در کنار مک بوک ایر جدید، ظاهرا معرفی نسل بعدی مک بوک پرو 14 و 16 اینچی هم به تعویق افتاده است، چرا که گورمن انتظار ندارد کوپرتینویی‌ها امسال از این محصولات با تراشه‌های M2 پرو و M2 مکس رونمایی کنند و سال آینده باید منتظر معرفی آن‌ها باشیم. احتمالا تنها مک بوک پرو جدید برای امسال، مک بوک پرو 13 اینچی با تراشه M2 باشد.

اگر اپل اواخر امسال از محصولات مجهز به تراشه M2 رونمایی کند و سال آینده شاهد معرفی دستگاه‌های مجهز به نسخه پرو و مکس این چیپ باشیم، یعنی با یک چرخه بروزرسانی دو ساله روبه‌رو هستیم. اپل اولین محصولات مجهز به تراشه M1 را اواخر 2020 و دستگاه‌های دارای M1 پرو و مکس را اواخر 2021 معرفی کرد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی