کد خبر: ۳۰۸۹۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰
به دلیل محتوای سواستفاده از کودکان؛

شرکت‌های بزرگ از آگهی دادن به توئیتر انصراف دادند

برخی از شرکت های بزرگ آگهی دهنده از جمله دایسون، مزدا، فوربس و PBS Kids کمپین های بازاریابی خود در توئیتر را به حالت تعلیق درآورده یا حذف کرده اند.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، زیرا آگهی های آنها کنار توئیت هایی مربوط به هرزنگاری کودکان ظاهر می شد. شرکت های DIRECTV و Thoughtworks نیز از توقف انتشار آگهی هایشان در توئیتر خبر دادند.

طبق تحقیق جدید گروه «Ghost Data»، برندهای مختلف از والت دیزنی گرفته تا NBCUniversal و کوکاکولا تا یک بیمارستان مخصوص کودکان جزو ۳۰ شرکتی هستند که آگهی هایشان در پروفایل حساب های کاربری نمایش داده شد که حاوی لینک هایی به محتوای سواستفاده از کودکان بود.

برخی از توئیت های حاوی کلید واژه های مرتبط به «تجاوز» و «نوجوانان» کنار توئیت های تبلیغاتی شرکت های بزرگ دیده می شد. در یک مثال توییتی تبلیغاتی برای کفش و زیورآلات در کنار توئیتی هرزنگارانه درباره نوجوانان منتشر شده بود.

دیوید مادوکز رییس برند کول هان در این باره می گوید: ما وحشت کردیم. یا توئیتر باید این چالش را برطرف کند یا ما آن را به هر شیوه ای که بتوانیم برطرف می کنیم و این امر شامل نخریدن تبلیغ از توئیتر نیز می شود.

«سلست کارزول» سخنگوی توئیتر در بیانیه ای اعلام کرد: این شرکت به هیچ وجه هرزنگاری کودکان را قبول نمی کند و مشغول سرمایه گذاری منابع مالی برای حفظ ایمنی کودکان از جمله استخدام کارمندان جدید برای تعیین سیاست و اجرای راه حل هایی جدید است.

همچنین به گفته او توئیتر از نزدیک مشغول همکاری با مشتریان تبلیغاتی و شرکایش است تا گام هایی برای پیشگیری از این وضعیت اتخاذ کند.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی