کد خبر: ۳۱۱۹۲
|
۲۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

نقشه ایلان ماسک برای توییتر چیست؟

ماسک یک برنامه فوق العاده برای توییتر دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، ایلان ماسک علاقه‌مندی خود را برای ایجاد نسخه‌ی خود از وی‌چت چین یک فوق‌برنامه که چت‌های ویدیویی، پیام‌رسانی، پخش جریانی و پرداخت‌ها را انجام می‌دهد  برای بقیه جهان ابراز کرده است.

ایلان ماسک تمایل زیادی به حرف X دارد. او نام شرکتی را که برای خرید توییتر ایجاد کرده بود «X Holdings» نامید. شرکت موشکی او SpaceX است.

اکنون او همچنین ظاهراً قصد دارد توییتر را به یک اپلیکیشن همه کاره که X می نامد تبدیل کند.

چند مانع وجود دارد. اول اینکه توییتر متعلق به ماسک تنها شرکت جهانی نخواهد بود که این هدف را دنبال می کند. سوال بعدی این است که آیا کسی واقعاً یک برنامه همه کاره مبتنی بر توییتر یا هر برنامه فوق العاده دیگری را برای شروع می خواهد.

 

متا مادر فیس بوک سال ها تلاش کرده است تا پلتفرم پرچمدار خود را به مقصدی برای همه چیز آنلاین تبدیل کند و ویژگی های پرداخت، بازی، خرید و حتی دوستیابی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کند. تا کنون، موفقیت کمی داشته است. تقریباً تمام درآمد آن هنوز از تبلیغات است.

گوگل، اسنپ، تیک تاک، اوبر و سایرین نیز سعی کرده‌اند از این دسته برنامه‌های فوق‌العاده استفاده کنند و پیشنهادات خود را گسترش دهند تا در طول روز برای مردم ضروری باشند.

ماسک آخرین دور گمانه‌زنی‌ها را در 4 اکتبر آغاز کرد، روزی که تلاش‌های خود برای خروج از قرارداد را تغییر داد و اعلام کرد که در نهایت می‌خواهد توییتر را تصاحب کند. او بدون توضیح بیشتر در توییتی نوشت: «خرید توییتر برای ایجاد X، اپلیکیشن همه کاره را تسریع می‌کند.»

اما او حداقل جزئیات بیشتری را در گذشته ارائه کرده است. در طول جلسه سالانه سهامداران تسلا در ماه آگوست، ماسک به جمعیت در کارخانه ای در نزدیکی آستین، تگزاس گفت که فکر می کند "احساس خوبی دارد که تیم مهندسی را با توئیتر به جایی هدایت کند تا آن را بهتر کند."

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
دینا
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
کاش بدونی یکی اینور دنیاست که تورو صاف وصادق میخواست
0
1
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
وبگردی